Skip to main content
Beste,



Ik kreeg gisteren aan het einde van de middag een sms dat ik mijn hele internetbundel had verbruikt en dus vanaf toen buiten mijn bundel ging betalen. Ik kan alleen nog steeds niet zien hoeveel ik eroverheen zit.... Het is al vanaf 22 september in de ochtend niet meer bijgewerkt. Kunnen jullie ook zien wanneer ik opeens zo ontzettend veel data heb verbruikt deze maand? Ik begrijp er niets van...



Alvast bedankt!
Hoi mandysparreboom,



Wat vreemd dat je verbruik niet meer wordt bijgewerkt en dat je een SMS hebt gehad dat je toch 100% hebt verbruikt. Dit zou ik direct voor je moeten laten uitzoeken door onze IT-afdeling. Zodra ik hier meer nieuws over heb gekregen, laat ik het je meteen weten 🙂



Helaas kunnen wij niet zien waaraan je dit hebt verbruikt, maar ik zie dat je vooral op 16-09 een flink aantal MB's hebt verbruikt. Dit kun je zelf ook terugvinden op Mijn Simyo -> verbruik -> september.



Alvast bedankt voor je geduld 🙂
Goedemiddag,



Oké, wanneer kan ik hier ongeveer meer over horen? Is dit binnen een paar uur/dagen?



Ik heb inderdaad mijn overzicht gezien, bedankt.



Alvast bedankt voor je antwoord!
Hi mandysparreboom,



Inmiddels weten we dat de verbruiksgegevens op Mijn Simyo -en dus ook de app- met meer vertraging dan anders binnenkomen.

De SMS berichten over je verbruik worden op een andere manier gegenereerd en worden wel precies op tijd verstuurd, gelukkig.

Reageer