.

Beantwoord

Verandering per 1 februari in de app, maar hij werkt niet meer. Hoe komt dat?

  • 2 February 2016
  • 20 reacties
  • 398 Bekeken

Badge
Sinds 1-2-2016 zie ik op mijn iPhone niet meer het gebruik van de lopende maand wanneer ik mijn app 'simyo' aan tik.
Ik zie alleen een dood scherm met een vergrootglas wat vervolgens weer verdwijnt.
Hoe kan ik weer terug naar de situatie van voor 1-ferb.? Dit is geen verbetering.
icon

Beste antwoord door Angela 4 February 2016, 14:49

Bekijk originele reactie

20 reacties

Kan Niet, je kunt het nu in de Simyo app zien. Moet je wel eerst Met een pin code inloggen. Dan kun je alles weer zien
Badge
Bedankt Arman, waar haal ik die inlogcode vandaan? Ik heb wel een wachtwoord waarmee ik op mijn iMac kan inloggen maar op mijn iPhone krijg ik alleen een plaatje van Simyo waar ik niks mee kan.
Oké, ik heb Android dus Weet niet hoe dat met de i phone zit
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WBG DERKSEN, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat de app niet meer lijkt te werken op je telefoon. In dit geval durf ik niet precies te zeggen waarom je dit scherm te zien krijgt, want je hoort gewoon te kunnen inloggen met jouw huidige gegevens en vervolgens een simkaart in te kunnen stellen. Kun je ons doorgeven welke iPhone je hebt en welke iOS je daarop gebruikt 🙂?

Groetjes, Tiury

Hartstikke bedankt voor je hulp Arman 🙂!
Badge
Hallo Tiury,
Ik heb een iPhone 4 8GB en iOS 7.1.2 De software is up-to-date.
Kan ik misschien mijn Simyo-App afvoeren (hoe?) en dan opnieuw downloaden?
Op mijn iPhone krijg ik na inloggen via google het verbruik tot 30 jan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi WBG Derksen,

Ah, dat verklaart een hoop helaas.

Op dit moment werkt de de nieuwe versie van de app niet op een iPhone 4. We zijn ons bewust van dit probleem en zijn ook gestart met een oplossing hiervoor. Apple is gelukkig op de hoogte. Natuurlijk willen we dit probleem zo snel mogelijk de wereld uit helpen. Sorry voor het ongemak wat je op dit moment hebt.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela, bedankt voor je antwoord, we zullen dus nog even geduld moeten hebben.

Groeten,
Wim
Reputatie 5
Badge +8
Hoi WGB Derksen,

Bedankt voor je geduld 🙂 De update is inmiddels aangeleverd. Het wachten is alleen nog op groen licht van Apple.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Sean,

We houden nog even vol. Bedankt voor je bericht, Wim Derksen
Reputatie 2
Badge +5
Hoi WBG DERKSEN,

Graag gedaan! Geduld is een schone zaak ;)

Groetjes, Angelica
Badge
Beste Tiury, Angela, Sean, Angelica, hij doet het weer op mijn iPhone 4.
Blij, blij, groeten, Wim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wim,

Wat goed dat je dit nog even laat weten 🙂 Fijn dat je weer gebruik kunt maken van de app! Nu ben ik toch nieuwsgierig, wat vind je van die nieuwe app nu hij netjes werkt :D

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

De nieuwe app werkt goed. Nu moet ik echter steeds mijn wachtwoord intypen. Kan ik daar ook omheen?

Groet,

Wim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wim,

Goed om te zien!

Het klopt dat je steeds jouw wachtwoord in moet voeren. Er zijn meer persoonsgegevens in te zien en je kunt nu producten aanschaffen. Je kunt in de nieuwe versie zelfs jouw facturen betalen via iDeal. Daarom zijn wij verplicht om je uit te loggen nadat je een tijdje niet actief bent geweest. Gelukkig is het mogelijk om een eenvoudige pincode in te stellen. Dit doe je door naar het icoontje rechts bovenin je scherm te gaan en te drukken op ‘Wijzig inlogcode’.

Maakt dit het makkelijker?

Groetjes,
Angela
Badge
Dank je Angela
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! Mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben, laat het dan weten 🙂 We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Bij werkt de app ook niet meer op Android
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DWHougee,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is niet de bedoeling!

Kun je mij vertellen waar het precies misgaat? Dan kan ik je ook beter van een oplossing voorzien. Kun je de app helemaal niet gebruiken, kun je niet inloggen of is er nog iets anders aan de hand. Wil je ook gelijk doorgeven welk merk en type toestel je hebt en welke softwareversie hierop staat?

Het zijn een aantal vragen, maar zo kunnen we het probleem snel met je oplossen 🙂 Alvast bedankt voor de extra informatie.

Groetjes,
Angela
Ik heb al een telefoon gesprek gehad over dit probleem het zou deze week worden opgelost door de technische dienst van Simyo omdat ik mij facturen ook niet kan inkijken via de computer maar evengoed bedankt voor de reactie.

M.v.g. Daniel Hougee
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Daniel,

Ah, helemaal duidelijk! Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd en zie inderdaad dat het voor je doorgezet is 🙂 Ze zijn hard aan het werk om dit weer mogelijk te maken voor je. Mocht je in de tussentijd nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer