.

Beantwoord

Vebruik deze maand

  • 21 March 2013
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Badge +1
Ik stoor mij er al enkele maanden aan dat het verbruik op de 'Mijn Simyo'-pagina niet vaker wordt bijgewerkt.

De laatste keer dat mijn internetverbruik is bijgewerkt is 20-03-2013 20:43:49, terwijl het moment van typen van deze post toch echt 21-03-2013 18:48:32 is. Dit is bijna 24 uur (!) vertraagd.
Ik had gehoopt dat bij de introductie van de nieuwe website dit ook wel verbeterd zou worden, maar niets is minder waar.

Wat is hier precies de gedachte achter dat dit zo lang moet duren en wordt dit in de toekomst (eventueel in de aangekondigde app) verbeterd?
icon

Beste antwoord door Alex 26 March 2013, 14:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zou het kunnen zijn dat je tussen 20-03-2013 20:43:49 en nu niet van het internet gebruik hebt gemaakt? Ik meen te weten dat er niet wordt bijgewerkt zolang er geen dataverbruik heeft plaatsgevonden.
Badge +1
Zou het kunnen zijn dat je tussen 20-03-2013 20:43:49 en nu niet van het internet gebruik hebt gemaakt? Ik meen te weten dat er niet wordt bijgewerkt zolang er geen dataverbruik heeft plaatsgevonden.


Ik heb continu mijn internetverbinding op mijn telefoon aan staan en heb er wel degelijk gebruik van gemaakt. Belminuten en SMS'jes zijn inderdaad nog langer niet bijgewerkt, maar dit heb ik ook (nog) niet gebruikt.

Een realtime overzicht van je eigen verbruik is toch wel het minste wat je zou kunnen verwachten?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi burddie,

Het verbruik kan helaas niet realtime worden verwerkt. Er zal altijd een vertraging in zitten. Het realtime verwerken en weergeven is helaas technisch niet mogelijk. Ook dien je rekening te houden met de reactie van Scotsman. Al zag ik inderdaad dat jij nog verbinding hebt gemaakt met internet tussen 20/3/13 20:43:49 en 21/3/13 18:48:32. Er is dus sprake van een kleine vertraging.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi burddie,

Het verbruik kan helaas niet realtime worden verwerkt. Er zal altijd een vertraging in zitten. Het realtime verwerken en weergeven is helaas technisch niet mogelijk. Ook dien je rekening te houden met de reactie van Scotsman. Al zag ik inderdaad dat jij nog verbinding hebt gemaakt met internet tussen 20/3/13 20:43:49 en 21/3/13 18:48:32. Er is dus sprake van een kleine vertraging.

Groetjes,

Alex


Bedankt voor je antwoord, hopelijk wordt het in de toekomst wel haalbaar om dit realtime weer te geven.
Badge +6
Hoi Burddie,

Ik denk niet dat dit mogelijk is gezien het feit dat je te maken hebt met een vertraging in het verwerken van het verbruik.
Het is niet zo dat je nu belt en het netwerk dit gelijk verwerkt hier zit enige tijd tussen.

Reageer