.

Beantwoord

Van Simyo prepaid naar sim only abonnement

  • 28 August 2013
  • 3 reacties
  • 773 Bekeken

Beste medewerker,

Ik zat al bij Simyo. Ik heb een nieuw Sim Only abonnement aangevraagd met hetzelfde nummer. Nummer is vandaag overgezet. Abonnement gaat op 2 september in. Nu heb ik mijn nieuwe simkaart nog niet geactiveerd. Het tijdelijke nummer dat ik kreeg werkt niet meer. Als ik inlog met mijn oude nummer kom ik gewoon op mijn oude prepaid pagina. Ik kan op die pagina niet mijn nieuwe simkaart activeren en de pincode werkt ook niet op mijn nieuwe simkaart. Hoe nu verder?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ernst 29 August 2013, 16:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi demaxmeister, en welkom op het forum :)

Ik zie dat je inderdaad van het oude Lowcall overgestapt bent naar een regulier Simyo sim only abonnement.

Doordat dit achter de schermen wat kunst&vliegwerk vereist, kan het wel eens gebeuren dat Mijn Simyo niet goed mee 'migreert'.
Ik heb onze IT afdeling gevraagd dit voor jou recht te zetten en laat het je weten wanneer dit geregeld is 😃
Hoi demaxmeister, en welkom op het forum :)

Ik zie dat je inderdaad van het oude Lowcall overgestapt bent naar een regulier Simyo sim only abonnement.

Doordat dit achter de schermen wat kunst&vliegwerk vereist, kan het wel eens gebeuren dat Mijn Simyo niet goed mee 'migreert'.
Ik heb onze IT afdeling gevraagd dit voor jou recht te zetten en laat het je weten wanneer dit geregeld is :D


Perfect. Graag wel zsm, ik kan immers niet lang zonder bellen/smsen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi demaxmeister,

Je Mijn Simyo omgeving is inmiddels aangepast en je kunt nu op www.simyo.nl/activeren je nieuwe simkaart activeren 😃

Reageer