.

Beantwoord

Update status internetverbruik

  • 21 May 2013
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sinds 03 mei een abonnement via jullie. Ik ben nu reglematig in de gaten aan het bijhoudenhoe het staat met het datverbruik van internet zodat ik er niet overheen ga. Ik heb nu gekeken maar het data verbruik is bijgewerkt tot 16 mei terwijl de belminuten wel tot 21mei zijn bijgewerkt. Kunnen jullie mbt internet daar ook iets aan doen. Ik loop nu 4 dagen acheter de feiten aan wat natuurlijk niet handig is. Zeker als ik over mijn limiet heen zou zitten is dit erg vervelend. Graag reactie
icon

Beste antwoord door Charlene 22 May 2013, 15:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Ik heb sinds 03 mei een abonnement via jullie. Ik ben nu reglematig in de gaten aan het bijhoudenhoe het staat met het datverbruik van internet zodat ik er niet overheen ga. Ik heb nu gekeken maar het data verbruik is bijgewerkt tot 16 mei terwijl de belminuten wel tot 21mei zijn bijgewerkt. Kunnen jullie mbt internet daar ook iets aan doen. Ik loop nu 4 dagen acheter de feiten aan wat natuurlijk niet handig is. Zeker als ik over mijn limiet heen zou zitten is dit erg vervelend. Graag reactie


Hoi Daniwollie,

Tussen 16 en 21 mei zie ik geen internetverbruik op jouw aansluiting. Je internetverbruik van 21 mei 's ochtends, is op 21 mei 's avonds doorgegeven door het netwerk. Dit gebeurt altijd met enige vertraging. Op 21 mei 's avonds is je verbruik ook bijgewerkt op de website.
Wanneer er geen verbruik heeft plaatsgevonden, verandert de datum van de update ook niet.

Voor je internetverbruik krijg je van ons een bericht wanneer je 75% van je bundel hebt verbruikt.
Bij 100% sturen we er weer één.
Houd daarbij wel rekening met de vertraging in de verwerking van de gegevens.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer