Waarom mag ik ineens geen underscore (geen _ ) meer gebruiken in mijn wachtwoord?
Bladzijde 1 / 1
Voldoet het wachtwoord verder wel aan de eisen? Weet je zeker dat het hier aan ligt?
Ja, dat is echt waar het aan ligt. Waarom mag een underscore in mijn wachtwoord niet?
Beste Beeh,
Welkom op het Simyo forum!
Het is inderdaad niet toegestaan om een underscore in je wachtwoord te gebruiken. Het wachtwoord mag alleen bestaan uit cijfers/letters en een van de volgende speciale tekens: #$%&@!
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Het is inderdaad niet toegestaan om een underscore in je wachtwoord te gebruiken. Het wachtwoord mag alleen bestaan uit cijfers/letters en een van de volgende speciale tekens: #$%&@!
Groetjes,
Manisha
Dat is een beetje vreemd. Kunnen jullie dat niet aanpassen zodat underscores wel mogen?
Beste Beeh,
Het is helaas niet mogelijk dit aan te passen. Je wachtwoord voor mijnsimyo mag bestaan uit cijfers/letters en de volgende speciale tekens #$%&@!.
Groetjes,
Manisha
Het is helaas niet mogelijk dit aan te passen. Je wachtwoord voor mijnsimyo mag bestaan uit cijfers/letters en de volgende speciale tekens #$%&@!.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.