.

Uitloggen in MijnSimyo

  • 26 February 2013
  • 23 reacties
  • 1201 Bekeken

Badge
Sinds de nieuwe site kan ik niet meer uitloggen op MijnSimyo, hoe kan dat?

23 reacties

Reputatie 7
Weet je dit zeker? Ik kon niet meer uitloggen van het forum, maar wel van Mijn Simyo. Hierdoor bleef ik wel ingelogd op het forum.
Ik bekijk nu ook de nieuwe site. Kan ook niet meer uitloggen in MijnSimyo.
Reputatie 7
OK. Misschien kun je je ook hierbij voegen?
Ik ben erachter waarom ik niet kan uitloggen op mijn iPad in MijnSimyo. Op mijn laptop geen probleem, maar op iPad staat over de login knop het grote simyo symbool in de rechter bovenhoek.
Badge
Ik zit inderdaad ook op mijn ipad!
Reputatie 7
Aah, 'opgelost' dus. Nou ja opgelost, meer verklaard. Ik ben nog geen iPad gebruiker, deze krijg ik eind deze week van Simyo 😛, maar ik ben een androidtabletgebruiker. Bij Android heb je de mogelijkheid om de webpagina's te laden als zijnde het desktoppagina's. Heb je deze mogelijkheid niet bij iPads?
Reputatie 7
Ik zit inderdaad ook op mijn ipad!


OK. Meldt dit dan ook hier. Hier kan alles m.b.t. de nieuwe website worden verzameld waarmee Simyo aan het werk kan.
Badge
Hallo,

Leuke nieuwe site alleen een probleem, als ik uitlog dan krijg ik error 404.
Dat is niet zo erg maar als je opnieuw probeer in te loggen lukt dat niet.
Je moet dan opnieuw de website starten en tot mijn verbazing ben je dan direct weer in mijn Simyo.
Is vervelend als je 2 nummers hebt en 1 dongel.
Met geen mogelijkheid kan ik nu mijn andere nummer zien.
Dit alles komt doordat bij het uitloggen de error 404 verschijnt,
Badge +1
Ook ik kan niet uitloggen op de pc als ik dan weer wil inloggen kom ik op een van mijn andere abonnementen uit wil nu verbruik van een ander nummer controleren en dat lukt niet meer, uiteindelijk lukt het maar wel naar veel foutmelingen
Reputatie 7
Hallo,

Leuke nieuwe site alleen een probleem, als ik uitlog dan krijg ik error 404.
Dat is niet zo erg maar als je opnieuw probeer in te loggen lukt dat niet.
Je moet dan opnieuw de website starten en tot mijn verbazing ben je dan direct weer in mijn Simyo.
Is vervelend als je 2 nummers hebt en 1 dongel.
Met geen mogelijkheid kan ik nu mijn andere nummer zien.
Dit alles komt doordat bij het uitloggen de error 404 verschijnt,



Hallo ellobo, wil jij je reactie ook hier geven?
Kan ook helaas niet meer uitloggen error 404. Ik heb 3 nummers en kan niet meer bij de andere 2.
Moet snel opgelost worden dit.

:mad:
Een nieuwe site uitgevonden maar UITLOGGEN vergeten.? Snugger Simyo en daarbij volledig onbereikbaar.
liggen Nu mijn gegevens op straat. Dank U SIMYO.
Reputatie 2
Badge +1
geen uitlog knop op mijn simyo,    slim hoor!
Reputatie 7
Badge +9
Aah, 'opgelost' dus. Nou ja opgelost, meer verklaard. Ik ben nog geen iPad gebruiker, deze krijg ik eind deze week van Simyo 😛, maar ik ben een androidtabletgebruiker. Bij Android heb je de mogelijkheid om de webpagina's te laden als zijnde het desktoppagina's. Heb je deze mogelijkheid niet bij iPads?


Ik meldde gisteren al elders dat uitloggen niet lukt. De iPad heeft inderdaad een desktopversie waardoor je niet bij de uitlogknop kunt. Uitloggen lukt echter wel door gebruik te maken van de Simyo forum app.;)
Reputatie 4
Badge +8
Ga ik die maar weer eens bekijken broer, ik vergeet steeds dat ie op mijn pad zit!
Antwoord van Simyo team:
jackbreedveld heeft zojuist gereageerd op een topic getiteld 'Uitloggen in MijnSimyo', waarop je bent geabonneerd in het Mijn Simyo forum.

Je vindt het topic op:
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-63/uitloggen-mijnsimyo-9728-new/
Nu heb ik geen Ipad maar het type Nokia Koelkast.
Het gaat me dus om de site en mijn Simyo naast inloggen moet er ook een uitlog mogelijk zijn. Dat bedoelde ik dus "Team". 
Jullie maken je er wel makkelijk vanaf. Zorg bij grote veranderingen dat er een grotere telefonische nackoffice aanwezig is.
Overigens tref op de nieuwe site de zefde gegevens als de oude en lijkt het me paarlen voor de zwijnen. Zonde dus van het geld
en het gaat al zo goed met KPN.

Ook in uw mail komt erg onsympathiek over de meegezonden info om van Simyo af te komen. Kennelijk vindt U dat de targets met 
minder klanten beter behaald kunnen worden.
Ik zie allerlei berichten over het niet kunnen uitloggen op "mijn Simyo", maar ik zie geen duidelijke aanwijzing dat dit verholpen wordt of opgelost is.
Zo'n beveiligingshiaat zou toch met de meeste spoed opgelost moeten worden!!
Dat heeft toch prioriteit 1 , zoiets laat je je toch als een betrouwbaar bedrijf niet aanrekenen.
Ook ik kan niet uitloggen op mijn iPad
Reputatie 7
Badge +9
iPad

Bijzondere naam....Marius Balvert.....zou zomaar in een film van Harry Potturd gebruikt kunnen worden.

En ja, ook ik ben met mijn iPad tot in de eeuwigheid gedoemd om op dit forum te verblijven.:eek::p
Op mijn laptop kan ik ook niet uitloggen, waar zou die knop moeten zitten? Rechts boven onder de Sinyo driehoek? Dit is niet echt handig gemaakt.
Ik zie allerlei berichten over het niet kunnen uitloggen op "mijn Simyo", maar ik zie geen duidelijke aanwijzing dat dit verholpen wordt of opgelost is. Zo'n beveiligingshiaat zou toch met de meeste spoed opgelost moeten worden!! Dat heeft toch prioriteit 1 , zoiets laat je je toch als een betrouwbaar bedrijf niet aanrekenen.

Aangezien het voor Simyo geen prioriyeit heeft ga ik maar op zoek naar een andere provider. Er zijn er gelukkig genoeg die wel klantvriendelijk zijn!!@
Ik zie allerlei berichten over het niet kunnen uitloggen op "mijn Simyo", maar ik zie geen duidelijke aanwijzing dat dit verholpen wordt of opgelost is. Zo'n beveiligingshiaat zou toch met de meeste spoed opgelost moeten worden!! Dat heeft toch prioriteit 1 , zoiets laat je je toch als een betrouwbaar bedrijf niet aanrekenen.
Aangezien het voor Simyo geen prioriteit heeft ga ik maar op zoek naar een andere provider. Er zijn er gelukkig genoeg die wel klantvriendelijk zijn!!@

 Dat is het voordeel van prepaid.        
Badge +6
Hoi Allemaal,

Het niet kunnen uitloggen op mijn simyo is inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak.

Reageer