.

Beantwoord

Twee vragen over de Mijn Simyo app

  • 22 December 2013
  • 3 reacties
  • 584 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 12 reacties
Ik heb de Mijn Simyo Android app uitgeprobeerd om mijn belgedrag en -tegoed te kunnen bekijken. Ik heb twee vragen aan Simyo over deze app:

1. Ik ben op vakantie in Tsjechië en probeerde de app te downloaden, maar kreeg bij de Google Play Store te zien dat de app niet voor mijn huidige land beschikbaar is. Wat heeft het voor zin de gebruiker (een legitieme Simyo-gebruiker) deze beperking op te leggen?

2. Mijn gebelde minuten worden wel getoond in de app, maar mijn prepaidtegoed niet. Is dit een bug of een mogelijkheid die we binnenkort nog kunnen verwachten in de app?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Kim 24 December 2013, 10:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik heb even zitten googelen maar ik kom niet veel verder met vraag 1. Misschien is het een idee om de app te mailen oid. Maar dat moet Simyo maar beslissen, deze vraag zal vaker voorkomen. Helemaal straks in de zomer vakantie.

En er is nog geen app voor prepaid geberuikers. Ik heb hier ook nog niets over gehoord, maar er is een topic waar deze vragen gesteld kunnen worden.
https://forum.simyo.nl/over-simyo-80/
Badge +6
Ik heb de Mijn Simyo Android app uitgeprobeerd om mijn belgedrag en -tegoed te kunnen bekijken. Ik heb twee vragen aan Simyo over deze app:

1. Ik ben op vakantie in Tsjechië en probeerde de app te downloaden, maar kreeg bij de Google Play Store te zien dat de app niet voor mijn huidige land beschikbaar is. Wat heeft het voor zin de gebruiker (een legitieme Simyo-gebruiker) deze beperking op te leggen?

2. Mijn gebelde minuten worden wel getoond in de app, maar mijn prepaidtegoed niet. Is dit een bug of een mogelijkheid die we binnenkort nog kunnen verwachten in de app?

Bij voorbaat dank.


Hoi IByte,

Welkom op het forum allereerst! :)

Met betrekking tot vraag 1: goede vraag. Ik ben ermee bezig om erachter te komen of hier een oplossing voor is, zodat het wel mogelijk is om de app te downloaden. Ik kom hier nog op terug bij je.

Met betrekking tot vraag 2 klopt het inderdaad wat Martijn® aangeeft (dankjewel daarvoor), de Mijn Simyo app is op het moment alleen nog te gebruiken door onze Sim Only klanten. Updates over de app kan je hier volgen.
Badge
Dank je wel, Kim. Ik zal de topics in de gaten houden.

Reageer