.

Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn abonnement?

  • 20 March 2015
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik wil graag weten tot wanneer mijn abonnement loopt? Ik kan het niet vinden in mijn Simyo ?
icon

Beste antwoord door Naomi 21 March 2015, 18:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Meestal is het zo dat als de einddatum niet getoond wordt, dan is de looptijd van je abonnement inmiddels voorbij en is het maandelijks opzegbaar geworden. Voor de rest is er niets veranderd: zelfde maandtarief, zelfde bundel keuzemogelijkheden etc.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi myrafleur, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo en Mijn Simyo app. Op deze manier kunnen andere forumleden met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Top dat Scotsman je vraag al heeft beantwoord. Je kunt dit zelf bekijken op Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht > Mijn abonnement aanpassen > Jaar of maand. Je ziet daar de twee opties “Nog een jaar Simyo?” en “1 jaar t/m [einddatum]”.

Als er een einddatum staat achter “1 jaar t/m”, dan heb je een jaarcontract tot die einddatum. Zoals Scotsman zegt, als er geen einddatum is:

dan is de looptijd van je abonnement inmiddels voorbij en is het maandelijks opzegbaar geworden. Voor de rest is er niets veranderd: zelfde maandtarief, zelfde bundel keuzemogelijkheden etc.


Dit laatste is bij jou het geval. Je hebt een maandabonnement.

Is je vraag zo beantwoord? Je gaat ons toch niet verlaten? :(

@Scotsman; bedankt voor je hulp!

Reageer