.

Beantwoord

Toegangscode app werkt niet. Hoe stel ik deze opnieuw in?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 16 reacties
Ondanks de wijziging die ik heb aangebracht in het wachtwoord in de app, dus nu met een code, krijg ik na opnieuw openen van de app niet de mogelijkheid om op deze manier in te loggen. Het blijft dus wachtwoord invoeren wat niet meer werkt nu. Ook zijn er dan inlogproblemen via de website. Heel lastig allemaal. Wat kan ik doen om de pincode wel werkend te krijgen? Dit speelt al een aantal weken, heb opnieuw de app gedownload maar het werkt nog steeds niet. Ik heb een Samsung S3 Neo, kitkat. Daar kan het dus niet aan liggen mag ik hopen. Graag hoor ik wie een oplossing weet.
icon

Beste antwoord door Tiury 10 May 2016, 09:51

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Apple,

Wat ontzettend onhandig dat het invoeren van het wachtwoord niet lukt, op zowel de app als op Mijn Simyo via de website. Om dit te verhelpen heb ik zojuist het Mijn Simyo account opnieuw ingesteld en je hierbij een nieuw wachtwoord toegestuurd per sms.

Je kunt in dit geval het beste het huidige profiel uit de app verwijderen. Dit doe je door op het inlogscherm (waar je de pincode invoert) rechtsboven op 'aanpassen' te klikken en en vervolgens op het kruisje te drukken van het account. Daarna stel je het account opnieuw in en hoort deze het weer te doen 🙂.

Laat je me weten of dit het heeft opgelost?

Groetjes, Tiury
Badge
Dag Tiury,

Ik heb de app verwijderd, opnieuw gedownload en jouw password gebruikt. Gaat allemaal goed totdat ik uitlog, opnieuw inlog. Dan krijg ik dus niet de pincode mogelijkheid maar weer het veldje voor een password. Het werkt helaas dus niet.

Groet,
apple
Badge
Ik heb het nogmaals geprobeerd. Ik kan gewoon nu inloggen op de oude manier zowel via de site als de app. Een pincode verschijnt er helaas nog steeds niet.
Badge
Opnieuw vandaag proberen in te loggen via de app. Ik krijg nu alleen een oranje vlak. Geen enkele mogelijkheid om in te loggen, noch met een wachtwoord noch met een code. Graag hulp hierbij!!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Apple,

Wat vreemd dat het helemaal niet lukt. Ik heb het idee dat dit aan de Android 4.X ligt op de betreffende telefoon. Helaas is hier hierbij niet mogelijk om je pincode te onthouden of aan te geven dat je 'ingelogd wilt blijven'. In deze reactie geef ik hier meer uitleg over. Kun je me laten weten of die informatie duidelijk is en je met de tips toch de app aan de praat hebt gekregen?

Groetjes, Tiury
Badge
Ik vind het wel heel gek dat een Android 4.4 versie niet werkt. Alles geprobeerd nu.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Apple,

Dat kan ik me voorstellen!

Helaas gaat het in dit geval om het beveiligingssysteem van deze Android versie. Wij kunnen dit niet omzeilen voor je. Het enige wat wij kunnen doen is je een aantal tips geven waardoor je in ieder geval gebruik kunt maken van de app, ook al kun je niet ingelogd blijven of een code aanmaken. Kun je mij aangeven wat je precies hebt geprobeerd vanuit de reactie van Tiury en wat je nu nog voor problemen hebt?

Groetjes,
Angela
Ik heb hetzelfde probleem als dat Apple beschrijft, geen inlogcode te gebruiken, zelfs wanneer ik een tweede keer wil inloggen ( een dag later) krijg ik alleen een oranje scherm en meer niet. De app van mijn toestel gehaald opnieuw geïnstalleerd en dan werkt ie wel, alleen blijven de instellingen niet bewaard en is het op dag twee weer hetzelfde als eerder alleen een oranje scherm. Heeft het te maken dat ik met een andere provider werk op de telefoon, de simyo kaart zit nl. in een tracker, werkt prima hoor. Via een vaste computer kan ik goed in mijn simyo komen, maar wil dat ook mobiel kunnen. Ik zie graag de oplossing tegemoet.
Ik heb nu de schermbeveiliging op mijn samsung S3 neo aangezet, en kan met de inlogcode inloggen ( 2e maal) even opletten wat er nu morgen gebeurd. Hopelijk werkt deze "oplossing"
Badge
Hoi allemaal,

Ik heb alles gedaan wat aangeraden werd. Alleen begrijp ik niet goed wat er bedoeld wordt met schermbeveiliging? Misschien heel dom van mij..... Verder laat ik het maar zo; ik kan nu in de app met een password en hoop dat er ooit een oplossing voor komt. Blijf het heel vreemd vinden in deze tijd waarin we naar de maan en verder kunnen dat zoiets als dit niet opgelost kan worden met een goed werkende app.

Groet, een mooie dag allemaal,
Apple
Schermbeveilging Neo. Doormiddel van een patroon of code kan je pas je telefoonbedienen.
Instellen op de S3 neo:
ga naar instellingen, kies voor Apparaat, dan Aanpassen Vergrendescherm
Schermvergrendeling nu aanklikken, kies voor patroon, Maak een patroon dat je gemakkelijk kunt onthouden.
Volg de aanwijzingen en klaar.

Succes.
Badge
Ha Matthieu,

Wat aardig van je! Heb het proces doorlopen, opnieuw app geinstalleerd. Het blijft precies hetzelfde. Gewoon inloggen met wachtwoord. Dank voor alle moeite. Ik laat het hier maar bij. Hopelijk komt Simyo alsnog met een oplossing.

Groet,
Apple
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MathieuHH en Apple,

Fijn dat jullie er zo samen uit zijn gekomen. Het instellen van een schermbeveiliging is inderdaad wel erg handig. Hierdoor werkt de app gewoon naar behoren en kun je bijvoorbeeld ook wachtwoord opslaan op de telefoon. Een verandering komt hier niet in, helaas. Mocht er een nieuwe manier zijn waarop dit is te omzeilen, breng ik jullie hier uiteraard van op de hoogte!

Groetjes, Tiury

Reageer