Skip to main content

.

Hallo, het lukt mij niet meer om beltegoed om het nummer van mijn zoon te zetten. Ik heb in de app zijn account verwijderd en geprobeerd opnieuw toe te voegen en nu krijg ik de melding dat zijn nummer geen Simyo nummer betreft.

is het nummer misschien geblokkeerd doordat er geen beltegoed meer op stond?

Hoi @Jacolien1983,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat de nummer van je zoon niet herkend wordt in de Mijn Simyo app!

Het is niet zo dat je niet meer zou kunnen inloggen omdat je geen beltegoed hebt. Wat wel zou kunnen is dat de Prepaid is verlopen omdat hier misschien te lang geen gebruik van is gemaakt. Als je 6 maanden geen gebruik maakt van je Prepaid simkaart dan wordt deze automatisch beëindigd. Je kunt dan ook niet meer inloggen in Mijn Simyo. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer