Skip to main content

.

Hallo,



na telefonisch contact met de simyo klantenservice zou ik mijn telefoon moeten opsturen voor reparatie.

maar op het formulier wat je dan moet invullen moet je je type telefoon aangeven. mijn telefoontype staat er niet bij. hoe wordt dit nu opgelost?

samsung gt-s6810p
Dat is de Samsung Galaxy Fame, staat deze er wel bij?
nee staat er niet tussen daarom snap ik ook niet hoe t nu verder moet. want je kunt nu niet verder met invullen
Is het mogenlijk om je type er met de hand erbij te zetten?



p.s. deze telefoon komt uit de Simyo shop?
Ja komt uit de shop. Maar kan niet met de hand bij zetten. En je kunt ook niet doorgaan. Wordt doorverwezen naar HI. Maar daar kunnen ze me ook niet verder helpen. Ben bang dat ik maandag toch even naar simyo moet bellen.
Ja dat denk ik ook. Succes in iedere geval.
Hallo,



na telefonisch contact met de simyo klantenservice zou ik mijn telefoon moeten opsturen voor reparatie.

maar op het formulier wat je dan moet invullen moet je je type telefoon aangeven. mijn telefoontype staat er niet bij. hoe wordt dit nu opgelost?

samsung gt-s6810p




Hoi Elles83,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Nu heb ik zelf ook even op de betreffende site gekeken, maar ik zie de Samsung S6810P MTL BLUE er wel tussen staan?



Heb je de blauwe variant of de witte variant?



Wanneer je de blauwe hebt, dan is dit de juiste telefoon. Als je de witte variant heb, ga ik het even voor je navragen of dit een probleem oplevert wanneer je deze telefoon opgeeft.



Ik hoor het graag van je! :)



@Martijn®️, dankjewel voor het meedenken!

Reageer