.

Beantwoord

Telefoon kapot wanneer kan ik verlengen?

  • 4 April 2016
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo, mijn telefoon is net stuk gegaan. Mijn abonnement loopt tot in september.
Ik wil graag bij jullie blijven en abonnement (nu simonly maar straks dus met telefoon erbij) verlengen.
Maar hoever van tevoren kan ik al nieuwe abonnement doorgeven en telefoon ontvangen die bij dat abonnement hoort?
Ik zeg dus niet op, maar ik neem aan dat dit eerder kan dan de 1 maand die staat voor 'opzeggen'.

Ik weet van andere aanbieders dat dit wel 6 maanden van tevoren kan.
Ik hoor het graag, losse nieuwe telefoon kopen is me helaas te duur.
Groeten Puk
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 10:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Pukkewuk, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat ontzettend jammer dat je telefoon stuk is gegaan zeg! Goed dat je meteen checkt of er nog opties zijn om eerder te verlengen en niet op te zeggen 🙂.

Helaas heb ik dat betreft niet zulk goed nieuws voor je. Simyo heeft geen telefoon in combinatie met abonnementen, dus verlengen met telefoon is daarom helaas niet mogelijk. De reden dat je dit kunt bij andere providers is omdat dit vaak lange (2-jarig) contracten zijn en ze je als klant willen behouden door een aanbieding en een nieuwe telefoon. Bij Simyo hebben we deze contracten en telefoons niet, dus je hebt echt een contract tot de einddatum in september.

Omdat je aangeeft dat je een telefoon los kopen te duur vindt, weet ik eerlijk gezegd niet precies wat ik je nu het beste kan adviseren. Heb je wel onze Telefoonshop al gecheckt?

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,
Ik heb eerst de reactie afgewacht vanuit jullie.

Wanneer Pukkewuk haar abbo op alleen bel en sms zet en data alleen via Wi-Fi.
Dan zou Pukkewuk bij de mediam*rkt of bij kijk*hop een toestel kunnen aanschaffen voor 9.99 ?
Die heeft ze dan als reserve en als in gebruik zijnde.
Later kun je, Pukkewuk, bij een retailer informeren.
Bel.s*mpel eens een retailer of snuffel eens rond op internet.
Bij die retailer kun je een telefoon kopen i.c.m. met een Simyo abbo.
Eventueel met nummerbehoud.

Misschien kan de moderator hier iets van zeggen.

Het is een optie om te overwegen.

Suuk 6.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Goeie tips!!

Een reserve toestel kopen is inderdaad erg handig tijdelijke en ook geen al te dure oplossing.

@Pukkewuk, je kunt bij Belsimpel.nl trouwens wel een toestel halen in combinatie met een Sim Only van Simyo. Heb je daar wel eens gekeken?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar.

Heb je goed gelezen wat ik schreef m.b.t. Bel.s*mpel? :8:cool::)
Reputatie 7
Badge +10
Oeps, niet helemaal wakker nog denk ik 😉 Fijn dat je zoveel tips hebt gegeven Friesian. Bedankt!

Groetjes,
Angela

Reageer