.

Beantwoord

Tegoed op PC wijkt af van het tegoed op welke de Android app aangeeft. Hoe kan dit?

  • 25 August 2015
  • 11 reacties
  • 218 Bekeken

Badge +2
Vandaag viel het mij op dat mijn tegoed van mijn abonnement op Mijn Simyo (ingelogd op PC) 1 minuut afwijkt van het tegoed welke de Android app aangeeft. Laatst gemeten verbruik is op beide omgevingen gelijk. Als dit geen schoonheidsfoutje is? Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Angela 26 August 2015, 15:07

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louis,

Dat is niet de bedoeling! Zowel Mijn Simyo als de Mijn Simyo App horen hetzelfde verbruik weer te geven. Goed dat je dit aan ons laat weten. Kun je mij vertellen of je dit structureel ziet staan of dat het maar even te zien was. Het kan natuurlijk net een kleine verwerking geweest zijn die nog niet uitgevoerd was. Houd het even in de gaten. Op het moment dat het verschil groter gaat worden, dan hoor ik dat graag. Ik ga dan op zoek naar een oplossing. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Badge +2
Hoi Angela,

Structureel op een minuut op dit moment. Ik ga er vanuit dat op 1-8 Mijn Simyo en Mijn Simyo (Android) App beide op 100 staan. Ik blijf het in de gaten houden.

mvg, Louis
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Louis,

Als je het weerziet, wil je dan een printscreen sturen van je Mijn Simyo app en pagina? Je kunt deze sturen naar klantenservice@simyo.nl. Mijn collega's van IT kunnen er dan naar kijken.

Op het moment dat je ons e-mailt, dan ontvang je een bevestigingsmail. In deze bevestigingsmail staat een (ticket)nummer. Dit ticketnummer kun je aan ons doorgeven :)

Bedankt dat je het in ieder geval in de gaten houdt.
Badge +2
Ik heb precies hetzelfde, op de PC is het structureel 1 minuut meer dan middels de app.
Ik vond dit kleine verschil het melden niet waard totdat ik dit topic las, bij deze dus.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi PCfreak, wat leuk dat je jezelf weer eens laat zien op het forum :)

Zou jij, net als Louis, een screenshot kunnen maken van je app en Mijn Simyo? Je mag ze ook hier wel plaatsen, dan stuur ik ze wel door.
Badge +2
Hoi PCfreak, wat leuk dat je jezelf weer eens laat zien op het forum :)

Zou jij, net als Louis, een screenshot kunnen maken van je app en Mijn Simyo? Je mag ze ook hier wel plaatsen, dan stuur ik ze wel door.

Doe ik binnenkort, maar ff geduld ik bel erg weinig, en vandaag ook een nieuwe bundel.
Reputatie 6
Badge +10
Bedankt dat je het in elk geval wel wil doen, PCfreak. Zo kunnen we makkelijker een onderzoekje starten 🙂.
Badge +2
Bedankt dat je het in elk geval wel wil doen, PCfreak. Zo kunnen we makkelijker een onderzoekje starten 🙂.
Hmm, ik heb 3 dagen terug kort even gebeld, maar de app en PC geven hetzelfde aan, als ik toch weer verschil zie meld ik dat wel.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PCfreak,

We zijn in elk geval gerustgesteld dat het nu bij jou wel weer klopt. Mocht het nogmaals voorkomen, horen we het van je!

Groetjes, Tiury
Badge +2
Hoi NavcoPeter,

We zijn in elk geval gerustgesteld dat het nu bij jou wel weer klopt. Mocht het nogmaals voorkomen, horen we het van je!

Groetjes, Tiury

Ik weet niet wie "NavcoPeter" is want die kom ik in dit draadje nergens tegen, maar reageerde je misschien op mij?
Reputatie 6
Badge +10
Hoe ik die naam daar bij heb bedacht vraag ik me nu ook af 😉. Je hebt helemaal gelijk PCfreak, ik bedoelde jou natuurlijk! Ik heb het gelijk aangepast.

Reageer