.

Beantwoord

tegoed min/sms wordt te hoog weergegeven

  • 13 December 2012
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Badge +1
Het valt mij op dat het tegoed in 'Mijn Simyo' steeds iets te hoog wordt weergegeven.
Ik kwam hierachter door dit te vergelijken met de teller op mijn telefoon. Mijn tegoed zoals het er nu staat, bedraagt 149 en ik zou dus 51 units verbruikt hebben. In werkelijkheid heb ik 56 units verbruikt en zou ik dus een tegoed van 144 moeten hebben. Ik heb dit al gecorrigeerd voor het feit dat 'mijn simyo' altijd iets achterloopt.

Het gekke is dat als ik handmatig alles optel wat in 'Mijn Simyo' op de pagina 'verbruik' staat, ik inderdaad aan 56 verbruikte units kom. Hier komt het dus wel overeen met wat ik zelf in mijn telefoon heb geteld. Alleen op de voorpagina van 'Mijn Simyo' is 200 minus 56 blijkbaar geen 144, maar 149 !? Is meer mensen dit opgevallen?
icon

Beste antwoord door Alex 14 December 2012, 09:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi simyuser,

Je moet er rekening mee houden dat de teller op je telefoon wellicht geen rekening houdt met de afronding op hele minuten. Gebruik je hier een app voor of een minutenteller? Het is mogelijk dat het verbruik met een kleine vertraging wordt verwerkt, maar ik ben wel benieuwd naar de teller die je gebruikt. Wij hebben namelijk geen app waarmee het mogelijk is om je verbruik bij te houden.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Als teller gebruik ik de app 'Bel Meter 3G'

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0r.android.callmeter

Het instellen is op het eerste gezicht vrij omslachtig, maar het is me gelukt om het in te stellen zodat het klopt met mn abonnement. Voor data gebruik ik een andere app, 3G watchdog.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi simyuser,

Bedankt voor het delen van de informatie. Zo hebben andere gebruikers er ook wat aan :)

Groetjes,

Alex

Reageer