.

Beantwoord

Te laat met bundels aanpassen door niet werkende app. Wat nu?

  • 3 February 2016
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 4 reacties
Beste,

Ik ben lichtelijk ontevreden over jullie service!

Wat is nu het geval? Eind januari kon ik mijn bundels aanpassen, zowel via de Simyo App als via Mijn Simyo. Aangezien de Simyo App geüpdatet is en continu crasht bij het opstarten (iPhone 4 gebruiker) en ik niet eerder in de gelegenheid was met internet achter een computer, heb ik eindelijk mijn bundels aan kunnen passen via internet.

Lees ik op eens dat de bundels pas per 1 maart aangepast wordt en niet per begin februari. Gaat dit nou betekenen dat ik opnieuw weer een hoge rekening ontvang? Ik was toch echt van mening dat ik voor de maand februari een bundel kon aanpassen. Zeker omdat ik nog niet in het bezit ben van een 4G telefoon, vind ik die kosten voor nu even overbodig.

Graag een reactie of er gecompenseerd kan worden hiervoor.


Groeten,
JCG
icon

Beste antwoord door Angela 4 February 2016, 12:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi JCG,

Jammer om te zien dat je ontevreden bent met onze service 😞 Dit is niet waar wij voor staan en zeker niet het gevoel wat we jou willen meegeven.

Dat je graag jouw bundels zo snel mogelijk wil aanpassen zodat je minder betaalt, kan ik begrijpen. Alle wijzigingen die doorgevoerd worden, zullen per de 1e van de volgende maand uitgevoerd worden. Jij hebt via onze telefonische klantenservice ook informatie opgevraagd hierover. Hier is jou uitgelegd dat jij in de 1e maand van jouw abonnement geen wijzigingen kunt plaatsen.

Mijn collega heeft je uitgelegd dat je vanaf 1 februari wijzigingen kunt uitvoeren. Deze wijzigingen zullen vervolgens per de 1e van de volgende maand ingaan. Dit heeft dus niet zoveel te maken met het feit dat de app niet werkt op jouw telefoon. Uiteraard ben ik het met je eens dat dit opgelost moet worden en daar zijn wij hard mee bezig. We hopen zo snel mogelijk een nieuwe update klaar te hebben staan waarmee dit probleem wordt gefikst.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer