.

Beantwoord

Switchen van forumnaam, kan dat?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben mijn beltegoed aan het legen van mijn 06xxxxxx30 en op termijn laat ik dit nummer vervallen.
Kan mijn forumnaam Friesian geswitched worden van 06xxxxxx30 naar 06xxxxxxxx82?
icon

Beste antwoord door Tiury 21 April 2016, 14:23

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Als ik de titel van je topic zo lees, dacht ik eventjes dat je de gevestigde naam 'Friesian' wilde aanpassen. Maar als ik het zo lees, wil je alleen het nummer wijzigen waar het almachtige account aan is gekoppeld. Dat kan natuurlijk 🙂. Op welk termijn zou je dit willen?

Groetjes, Tiury
Liever gisteren dan vandaag, almachtige Tiury:). Laat ff weten wanneer het voor mij verwerkt is dan weet ik genoeg !

Toedelokie🆒,
Friesian.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Sorry dat ik er gister niet aan toe ben gekomen dan 😉. Ik heb het meteen voor je gedaan. Je logt nu in met het nummer 06xxxxxxxx82 en dan kom je uit bij je Friesian account. Met het nummer 06xxxxxx30 kom je terecht bij Een.hallo-naar-jou.

Alles in orde zo 🙂?

Groetjes, Tiury
Beste Tiury.

Ik kwam met 06xxx82 niet op het forum in mijn Friesian account, moest een nieuw account maken om op het forum te komen. Lijkt alsof er bij jullie een reset is gebeurt. Dus wat nu?

Of ben/word ik een forum legende? Vind ik niet errug hoor, valt mee te leven. :)
:D:cool:

Toedelokie :)
Friesian
Voor de extra duidelijkheid.
Ik heb nu met 1 nummer toegang via deze forumnaam. Ik zou voor beide nummers een nieuw account moeten maken, heb dat dus NIET gedaan. Kwam dus bij geen van de bestaande accounts...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Vreemd dat je een nieuw account moest aanmaken. Dit is niet helemaal zoals het hoort. Ik heb het nogmaals geprobeerd om het nummer aan jouw Friesian account te koppelen. Wil je het nog eens proberen om in te loggen?

Groetjes, Tiury
Zelfde probleem, Tiury.

Toedelokie.
Friesian
Ik zou haast zeggen, laat het maar zo. Scheelt je extra zweetparels.

🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Het moet toch lukken, want vreemd is dat het vooralsnog niet is gelukt. We hebben het even anders aangepakt. Wil je het nog één keer testen?
Nou voorruit dan.;) nog ennu poging. 😉
Reputatie 6
Badge +10
Zo! De stuntfase is voorbij 😉. Goed dat het is gelukt! Sorry natuurlijk dat het zo lang heeft geduurd.

Groetjes, Tiury

Reageer