Zojuist krijg ik een mail, dat Simyo per 7-6 stopt en dat ik over moet stappen naar Base.
Echter op de internetsite van Simyo lees ik er niets over. Klopt dit wel?
Bladzijde 1 / 1
https://mkt.telenet.be/optiext/optiextension.dll?ID=HvLC4WEmibbXzbCL8dMtwvseupm0grnCgac7PML10tcUjF3R9RqLoWzXC6oToFNfGi9QFj0HafUjvswrnkzQSGLLHf
Gaat ook over Simyo Belgie. Van wie heb je die mail gehad dan?
Je deelt zelf de Belgische link ;)
http://www.simyo.be/nl/home
Je deelt zelf de Belgische link ;)
http://www.simyo.be/nl/home
Dat is in Belgiƫ - niet bij Simyo NA. In Belgiƫ klopt het.
Ik heb inderdaad ook een Belgisch nummer. Dat zal het dan zijn.
Ik heb ook een Belgisch nummer bij Base in mijn geval, de kwaliteit is, mijn ervaring, even goed als Simyo/KPN. De klantenservice van Base is ook prima!
Hi Mbeers01,
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je dit even vraagt 🙂 Maak je geen zorgen, wij blijven gewoon bestaan. Niks aan de hand. De Belgische Simyo gaat inderdaad wel stoppen, en hun klanten kunnen dan het makkelijkst overstappen op Base.
Heb je hier nog vragen over? Frans heeft ook ervaring met Base, zo te zien!
@ Ray, Friesian en Franswon, dank voor de hulp :8
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Goed dat je dit even vraagt 🙂 Maak je geen zorgen, wij blijven gewoon bestaan. Niks aan de hand. De Belgische Simyo gaat inderdaad wel stoppen, en hun klanten kunnen dan het makkelijkst overstappen op Base.
Heb je hier nog vragen over? Frans heeft ook ervaring met Base, zo te zien!
@ Ray, Friesian en Franswon, dank voor de hulp :8
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.