.

Beantwoord

Status verzending vervangende simkaart

  • 8 August 2013
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Donderdag 1 augustus heb ik een vervangende simkaart besteld via de site. Deze is helaas nog niet binnengekomen. Is de bestelling wel goed gegaan, en zo ja, wanneer kan ik de simkaart dan verwachten?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ernst 8 August 2013, 11:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jouri, en welkom op het forum!

Ik zie in je gegevens dat je je simkaart op Mijn Simyo hebt geblokkeerd, maar zie geen bestelling voor een nieuwe... :(
Als je een gewone of een microsim nodig hebt, kan ik deze voor je opsturen à €5. Wil je dat?
Bedankt voor de reactie. De geblokeerde simkaart heb ik uiteindelijk nog teruggevonden, is het mogelijk om deze weer te deblokkeren? Anders wil ik inderdaad graag een nieuwe simkaart ontvangen.
Badge +8
Bedankt voor de reactie. De geblokeerde simkaart heb ik uiteindelijk nog teruggevonden, is het mogelijk om deze weer te deblokkeren? Anders wil ik inderdaad graag een nieuwe simkaart ontvangen.

Hoi Jouri,

Wat een geluk. Dat is nog mogelijk, hoor! Scheelt je weer €5 ;)
Als je je toestel even uitschakelt, en daarna weer aanzet, kun je weer bellen.

Groetjes, Charlene

Reageer