.

Beantwoord

Sms via mijn simyo teruglezen

  • 25 February 2013
  • 8 reacties
  • 782 Bekeken

Badge
is het mogelijk om sms-jes die je verstuurd hebt met Mijn Simyo terug te lezen bij een "verzonden" lijst ofzoiets? 
icon

Beste antwoord door Natascha 2 March 2013, 10:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Ik bemerkte gisteren bij toeval de sms-mogelijkheid via Mijn Simyo. :rolleyes:

Bij enkele concurrerende telecom providers, zoals Vodafone en Hi(?), kun je per dag een aantal gratis sms'jes sturen vanaf de webpage. Dit is voor zover mij bekend helaas (nog???) niet mogelijk bij Simyo......
Badge +6
is het mogelijk om sms-jes die je verstuurd hebt met Mijn Simyo terug te lezen bij een "verzonden" lijst ofzoiets? 

Hoi Nokkeja,

Welkom op het forum!
De sms'jes die verstuurd via mijn simyo kan je niet terug lezen nadat deze zijn verstuurd.
Badge +6
Ik bemerkte gisteren bij toeval de sms-mogelijkheid via Mijn Simyo. :rolleyes:

Bij enkele concurrerende telecom providers, zoals Vodafone en Hi(?), kun je per dag een aantal gratis sms'jes sturen vanaf de webpage. Dit is voor zover mij bekend helaas (nog???) niet mogelijk bij Simyo......


Hoi RicoK,

Welkom op het forum!
Dat klopt die is nog niet mogelijk. Of het wel mogelijk gaat worden dat weet ik nog niet. De sms'jes die je verstuurd gaan nu van je beltegoed of belminuten af.
Reputatie 7
Hoi RicoK,

Welkom op het forum!


Hallo Natascha,

Bedankt voor het welkom heten op het forum.....:p :D

Maar ik begrijp het wel. Je hebt vanmorgen in een korte tijd zo veel reacties verzonden.
Kan ik ontvangen sms-jes terugvinden op simyo.nl of elders? Soms hangt mijn telefoon en ben ik het sms-je kwijt vóór ik het gelezen heb.
Reputatie 7
Hallo jgeurtsj,

Zie de bovengenoemde reactie van webcarelid Natascha.
Nee, sms'jes kun je niet terugvinden op (Mijn) Simyo. Dit gaat op voor zowel de ontvangen als de verzonden sms'jes.

NB Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe telefoon...🆒. Heb je je telefoon al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Badge +6
Hallo Natascha,

Bedankt voor het welkom heten op het forum.....:p :D

Maar ik begrijp het wel. Je hebt vanmorgen in een korte tijd zo veel reacties verzonden.


Hoi RicoK,

Hahaha dat ging geheel automatisch toen ik het bericht aan het tikken was 😮.
Gelukkig dat je het niet erg vindt. 🙂
Badge +6
Kan ik ontvangen sms-jes terugvinden op simyo.nl of elders? Soms hangt mijn telefoon en ben ik het sms-je kwijt vóór ik het gelezen heb.

Hoi Jgeurtsj,

Ontvangen sms'jes worden niet door Simyo ergens opgeslagen. Het is daarom helaas niet mogelijk sms'jes terug te lezen.

Reageer