.

Vraag

SMS via Mijn Simyo lukt niet

  • 24 August 2012
  • 9 reacties
  • 903 Bekeken

Badge +1
Ik kan al ruim een week geen sms'jes via internet versturen. Krijg elke keer de melding dat het beichtje te lang is terwijl ik nog 2 of 3 karakters over heb en ik heb voldoende beltegoed. Wie weet wat hier een oplossing voor? Bedankt alvast voor de reactie Ineke

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ineke01,

Ervaar je dit probleem naar alle nummers of naar een specifiek nummer?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Dag Alex,

Dit probleem doet zich voor bij alle nummers. De lay-out van het scherm ziet er ook iets anders uit. Om het nummer en het berichtje verschijnt een oranje kader en ik kan me niet herinneren dat dat voorheen ook zo was. Beadnkt voor het meedenken.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Ineke01,

Wij adviseren je om de zgn. 'cookies en de geschiedenis' te verwijderen. Na het verwijderen van de cookies en de geschiedenis kan je opnieuw inloggen.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Ik wilde net een SMS versturen via Mijn Simyo, maar ik kreeg het bericht dat het nummer onjuist was, terwijl ik wel met mijn telefoon kan sms-en en bellen naar dat nummer. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Deze mogelijkheid kende ik nog niet van Mijn Simyo. Leuk!
Echter, nog leuker zou het zijn als je als gebruiker de mogelijkheid krijgt om bijvoorbeeld 1 of 2 sms'jes per dag gratis te versturen via Internet. Deze mogelijkheid biedt bijvoorbeeld Vodafone wel en ook Hi biedt deze mogelijkheid volgens mij.

Natuurlijk de tarieven van de concurrenten liggen hoger waardoor zij meer ruimte in de marge hebben, maar het toch leuk zijn als Simyo deze mogelijkheid ook zou gaan aanbieden.......:rolleyes:
Hallo ,

Waarom kan ik geen sms versturen naar 9596 venster geeft aan nummer niet correct
Reputatie 7
Misschien omdat 9596 door Mijn Simyo niet herkend wordt als een (mobiel) telefoonnummer?

Kun je ook geen SMS sturen naar 9596 vanaf je telefoon?
Misschien omdat 9596 door Mijn Simyo niet herkend wordt als een (mobiel) telefoonnummer?

Kun je ook geen SMS sturen naar 9596 vanaf je telefoon?


Nee dat lukt ook niet
Reputatie 5
Badge +10
Hallo ,

Waarom kan ik geen sms versturen naar 9596 venster geeft aan nummer niet correct


Hoi mutsie66,

Ik vermoed dat dit een premium sms dienst is. Dit ondersteunen we niet bij een Simyo abonnement.

Groetjes,

Alex

Reageer