Skip to main content
Begrijp dat de vernieuwing van de Symio site ook een verslechtering is! Er kunnen nu geen smsjes meer verstuurd worden via internet. Zeker in gebieden waar slechte dekking is (waaronder vaak in het buitenland), is deze optie echt nodig. Het zou goed zijn als deze optie weer terugkomt. Een dikke min voor Symio.
+ plus Online wordt whatsapp toch meer gebruikt....


Hoi F.samson, welkom op het Simyo forum :)



Ik vind het jammer dat je het niet een verbetering vind. Ik begrijp dat je regelmatig gebruikmaakte van de optie om een sms te versturen via je Mijn Simyo pagina. Op de nieuwe Mijn Simyo pagina is dit geen optie meer.



Er is veel gekeken naar: hoe kunnen we de Mijn Simyo pagina verbeteren. Aan de hand van onder andere feedback en testen is de pagina uiteindelijk op deze manier verschenen. Ook bleek dat de optie om een sms te versturen nauwelijks werd gebruikt. Hierdoor is er voor gekozen om die niet te gebruiken in de nieuwe Mijn Simyo. Ik vind het spijtig dat dit voor jou een nadeel is.



Stel dat je op een bepaalde plek slecht tot geen bereik hebt, dan horen wij het graag. Ik of mijn collega kan je dan helpen.



Heb je hier vragen over?

Reageer