.

Beantwoord

SMS versturen vanaf de website naar meerdere nummers

  • 31 March 2013
  • 11 reacties
  • 608 Bekeken

Naar hoeveel nummers is het mogelijk om tegelijker tijd een sms te versturen.
Volgens mij is het nog maar naar 1 nummer terwijl dit niet zo is geweest.

Gr Ron
icon

Beste antwoord door Alex 4 April 2013, 11:49

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Via de website kan dat prima.
Het probleem is dat er maar twee nummers te zien zijn (van bv tien geselecteerde nummers uit het adresboek)
waarvan er al achter één direct een rood kruis  staat.

Ron
Reputatie 3
Badge +9
Het adresboek kan je zelf beheren, dus toevoegen en/of verwijderen. Dat rode kruis is als je een foutje maakte en dat specifieke nummer weer wilt verwijderen. Dus alles is mogelijk.
Dat kruisje in het adresboek is duidelijk, maar het gaat erom dat als je 10 nummers selecteerd hebt er maar 2 staan (waar het sms bericht in gevuld moet worden)  waarvan er één met een kruis erachter. De andere 8 zijn dan niet meer te zien.
Ron
Reputatie 3
Badge +9
Ik zal even checken...

Via mijn adresboek kan ik alle 8 nummers selecteren en klik op toevoegen. En zie ze ook alle 8 staan.
Als ik handmatig toevoeg scrol ik naar beneden en zie ze ook allemaal staan.

Hier werkt het prima.

https://www.dropbox.com/s/w6se3r2moqlakpy/Image1.jpg
Waarschijnlijk komt het om dat het nummers zijn in het buitenland.
Die worden ineens als fout gezien.
Ron
Martijn, bedankt voor de reactie,

Meer dan één nummer selecteren in het adresboek werkt bij mij niet meer (selecteren wel maar ze worden niet over genomen bij het bericht).
Nummers in het buitenland werkt via de site ook niet meer.

Ron
 
Reputatie 3
Badge +9
Dan even wachten tot volgende week, ik denk dat ze van Simyo even moeten kijken.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum zwitser,

Martijn heeft al aardig wat vragen gesteld die ik ook zou willen stellen. Ik begrijp nu dat het om buitenlandse nummers gaat. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met de telefoonnummers naar wie je wilt sms-en? Dan kan ik je gerichter helpen.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Eén van de nummers is 0041797064128, maar  met alle nummers naar het buitenland krijg ik de melding
" Het ingevoerde nummer is onjuist"
Ook als ik de twee nullen door een + vervang lukt het niet.

Mvg Ron
Badge +6
Hoi Zwitser,

Het versturen van sms'jes naar een buitenlands nummer vanaf de persoonlijke pagina heeft nog een storing,
De IT afdeling werkt er aan dit probleem zsm op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer