.

Vraag

SMS naar het buitenland

  • 6 November 2012
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Het is de laatste tijd heel erg moeilijk om een sms via mijn mobiel te sturen naar mijn zoon in Spanje, zodra ik hem verzend, komt de melding mislukt, nu verstuur ik ze via" mijn simyo", maar als ik niet thuis ben, lukt dat niet, waar ligt dit aan?

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Tessie,

Ik wil je vragen om in je webbrowser even de cookies te verwijderen en het vervolgens nogmaals te proberen. Zou je even kunnen laten weten of het gelukt is?
Ik heb afgelopen dinsdag via mijn simyo, uit voorzorg een sms bericht gestuurd naar mijn zoon in Spanje, hij heeft daar namelijk geen internetverbinding en zodoende hou ik via mijn pc zijn bankgegevens bij, hij zat dringend verlegen om enige gegevens, dus ik dacht, ik verzend de sms meteen via mijn simyo, hij belde daags na zijn dringende oproep waarof de beloofde sms gebleven was, ik heb toen ook nog via mijn mobiel geprobeerd de sms te versturen, maar kreeg ook meteen de melding mislukt.
En nu kreeg ik de reactie dat ik cookies uit de webbrowser moet verwijderen, ik ben niet meer zo piep, en ik probeer het allemaal wel, maar ik weet ook niet alles, dus als je het even uit kan leggen hoe ik dat doet, dan ben ik U zeer erkentelijk, want dit is echt een probleem, en anders ga ik maar weer naar een andere abonnement, bvd groetejs Tessie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tessie,

Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waarnaar je de sms probeert te verzenden? Dan gaan we het hier even testen.

Groetjes,

Alex

Reageer