Skip to main content
Hoi,

Vorig jaar kon ik gewoon via de Simyo site een SMS versturen naar een buitenlands mobiel nummer (Duitsland).

Als ik dit nummer nu wederom gebruik voor verzending (uitgestelde) SMS, dan wordt aangegeven dat het nummer

onjuist is. Hoe kan dit ? Heb zowel met 0049 als ook met +49 geprobeerd en de voorloop nul weggelaten, maar niets

werkt (meer). Alleen dus nederlandse mobiele nummers schijnen nog te werken, klopt dit ?



Groet,

Andy
Ja er is inderdaad nog iemand met hetzelfde perobleem. Even afwachten wat een mod hierop gaat antwoorden.

Lijkt mij dat dit meegenomen wordt in de website update.
Hoi AndyR,



Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het Duitse telefoonnummer kunnen vermelden? Dan kan ik nagaan wat er mis gaat.



Groetjes,



Alex
Ik zit met hetzelfde probleem. Sinds de website is veranderd, kan ik niet meer een goed duits telefoonnummer invoeren. Zowel 0049 als +49 en (+)49, al dan niet gevolgd door een koppelstreepje, werkt allemaal niet.

Graag opheldering.
Hoi FotoJoop,



Ik heb van de technische begrepen dat het sms-en naar buitenlandse nummers vanaf de website nu niet werkt. Er wordt naar een oplossing gewerkt. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Ik heb hetzelfde met sms-en naar Canada.

Ben benieuwd hoe ver men is met het werken naar een oplossing.
Ik heb hetzelfde met sms-en naar Canada.

Ben benieuwd hoe ver men is met het werken naar een oplossing.




Hoi Primus,



Dit is nog steeds niet mogelijk helaas. Er wordt nog steeds aan een oplossing gewerkt.

Excuses voor het ongemak.



Groetjes,

Charlene

Reageer