.

Beantwoord

SMS Form Issue

  • 12 April 2013
  • 11 reacties
  • 697 Bekeken

Badge
Enter gebruiken om een form te submitten lijkt (niet) altijd te werken. In het "Add Contact" form werkt het bijvoorbeeld niet en ben je verplicht de muis te gebruiken.
icon

Beste antwoord door Charlene 20 June 2013, 15:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Zen79,

Wellicht ligt het aan mij, maar ik begrijp je vraag niet zo goed. Kun je je vraag iets toelichten?

Groetjes,

Alex
nou mensen van simyo ik heb nix teklagen hoor over jullie gaan jullie vooral zo door
Reputatie 5
Badge +10
😃 Bedankt voor het compliment bankie
Badge
Hoi Zen79,

Wellicht ligt het aan mij, maar ik begrijp je vraag niet zo goed. Kun je je vraag iets toelichten?

Groetjes,

Alex

Normaal kun je een formulier versturen door op Enter te drukken (tenzij je in een multi-line text veld staat). Dat werkt echter niet in het Add Contact formulier.
Badge +8
Normaal kun je een formulier versturen door op Enter te drukken (tenzij je in een multi-line text veld staat). Dat werkt echter niet in het Add Contact formulier.

Hoi Zen79,

Ik neem aan dat je het over het toevoegen van een contact in je adressenboek hebt, bij het tabblad Sms versturen?
Mag ik je vragen welke browser je gebruikt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Ik gebruik Chrome
Badge +8
Hoi Charlene,

Ik gebruik Chrome


Hoi Zen79,

Ik gebruik ook Chrome, en kan het wel via Enter. Zou je even een printscreen mee kunnen sturen over welk veld het gaat? Dan gaat die rechtstreeks naar de webmaster.

Groetjes,
Charlene
Badge
Het lijkt nu inderdaad wel te werken.
Wat wel onhandig is, is dat je maar 3 entries in het adresboek kunt zien zonder te moeten scrollen.
Badge +8
Het lijkt nu inderdaad wel te werken.
Wat wel onhandig is, is dat je maar 3 entries in het adresboek kunt zien zonder te moeten scrollen.


Ok, fijn dat het inmiddels werkt.
Dat ga ik dan doorgeven, over die 3 entries. Wellicht kan er iets mee gedaan worden. :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +1
Bump.......
Reputatie 6
Badge +10
Hoi XTF,

Op dit moment zijn er te weinig mogelijkheden om het huidige Mijn Simyo platform te veranderen. Dit is de reden dat Simyo bezig is met het ontwerp van een hele nieuwe Mijn Simyo pagina 🙂 We zullen je een bericht sturen over wanneer dit zal gebeuren!

Reageer