.

Beantwoord

Simyo Lowcall, hoe kan ik mijn bellimiet verlagen?

  • 30 October 2015
  • 14 reacties
  • 245 Bekeken

Badge
ik heb per ongeluk mijn bellemiet verhoogd naar 40 euro per maand. Ik gebruik heel weinig bel te goed en heb geen internet.Hoe kan ik dit terug draaien?
icon

Beste antwoord door Naomi 2 November 2015, 10:16

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Ivonne,

Zover ik weet heeft Simyo geen bel limiet.
Wel verschillende bundels.
Je kan pas volgende maand je bundels aanpassen.
Sorry.
Ivonne heeft prepaid denk ik zo en heeft haar beltegoed per ongeluk met 40 euro opgewaardeerd. Dat is wat zij denk ik bedoelt.

Helaas moet ik je teleurstellen, opwaarderingen kunnen niet worden teruggestort.

Gelukkig is het beltegoed oneindig geldig, als je maar 1x in de maand een uitgaand telefoontje pleegt of een smsje verstuurt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ivonne-niessink,

Erg fijn om te zien dat maikel.twinnie en Raytje al geprobeerd hebben je te helpen. Doordat ze je klantgegevens niet zien, weten ze niet dat je nog een oud Simyo Lowcall abonnement hebt. Als je je bellimiet weer wilt verlagen, dan kun je dit ook op Mijn Simyo > tabblad Overzicht doen :)

Laat je weten of het lukt?

@maikel.twinnie en Raytje; dank jullie wel voor de hulp 😃
Badge
Hoi Naomi : heb een bellimiet van:



€ 0,35

94



Je huidige limiet : ± € 25

Pas je maandelijkse bellimiet aan:
En een beltegoed van 35 eurocent. Maar ik weet niet hoe ik dit aan kan passen.?








Je huidige limiet : ± € 25

Pas je maandelijkse bellimiet aan:
Badge
sorry dat dit 2x doorkomt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ivonne-Niessink,

Dat geeft niets! Dat kan gebeuren 🙂

Wat gebeurt er precies al je klikt op 'Pas je maandelijkse bellimiet aan'? Daarnaast zie ik in jouw bericht de maandelijkse bellimiet op €25 staan. Kun je anders een printscreen sturen van deze pagina? Dan kunnen we makkelijker met je meekijken. Let je er op dat je geen 06-nummer in deze printscreen laat staan? Alvast bedankt voor je bericht.

Groetjes,
Angela
Badge
zal ik doen maar daar heb ik wel mijn zoon bij nodig wordt dus na het weekend
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ivonne-niessink,

We horen graag van je of het is gelukt om dit aan te passen met je zoon 🙂. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Tiury
Badge
Dit gaat niet lukken. Krijg op mijn mobiel te zien dat ik gebruik maak van een oud LowCall-abonnement. Helaas is de app niet beschikbaar voor oud LowCall-klanten. Hoe lossen we dit op ?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ivonne-niessink,

Met een Simyo Lowcall aansluiting kun je geen gebruikmaken van de Simyo app. Je kunt dus het beste weer inloggen op je Mijn Simyo pagina. Als het via je pagina ook niet lukt, stuur je dan een printscreen zoals Angela voorstelt? 🙂 Op die manier kunnen we met je meekijken. Laat je ook weten van welk type apparaat (bijvoorbeeld iPad, smartphone of pc) en internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome of Internet Explorer) je gebruikmaakt?
Badge
Beste klant,

Je maandelijkse bellimiet is aangepast naar: 10 euro.


Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
.Ik heb een symonly abonnement dus betaal alleen de gebelde kosten. Hoe kan ik dit terugdraaien?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ivonne-Niessink,

Wat lastig dat er nog zoveel onduidelijkheid is!

Jij maakt gebruik van een Simyo LowCall aansluiting. Dit betekent dat je een bellimiet kunt instellen. Je betaalt alleen de gebruikte kosten, met een maximale limiet. In jouw geval staat deze op €10.

Je betaalt deze €10 dus niet elke maand. Je betaalt alleen wat je gebruikt. Stel je gebruikt €2, dan is dit ook wat je betaalt. Dit kan tot €10 omdat jij dit als limiet hebt ingesteld. Heb je dit bedrag verbruikt, kun je niet meer bellen tot je de limiet verhoogd of een tussentijdse betaling hebt gedaan. Laat je mij weten of dit het wat duidelijker gemaakt heeft?

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt Angela het is helemaal duidelijk nu voor mij, Gewoon de oude situatie zoals ik gewend was.
😳
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ivonne-niessink,

Erg goed om te lezen dat de uitleg nu duidelijk is en waar je aan toe bent 🙂! Als je nog verdere vragen hebt, zien we je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer