.

Beantwoord

Simyo app werkt niet

  • 5 March 2014
  • 4 reacties
  • 1768 Bekeken

Badge
Dag,
Sinds gister werkt bij mij de simyo app niet meer, hij opent wel maar ik kan niets zien/aflezen. Hebben meerdere mensen hier last van? Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?
icon

Beste antwoord door D.LvanVelzen 5 March 2014, 16:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

App verwijderen en weer opnieuw installeren?
Reputatie 2
Badge +6
Dag,
Sinds gister werkt bij mij de simyo app niet meer, hij opent wel maar ik kan niets zien/aflezen. Hebben meerdere mensen hier last van? Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?


Hoi Msteen,

Dank voor je bericht:) Er zijn geen andere meldingen binnen gekomen over de applicatie. Het is wel vreemd dat het bij jou niet meer werkt. Wat D.LvanVelzen zegt is een goed punt om te proberen. Wat voor telefoon gebruik je?

Zou je willen laten weten of het heeft geholpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Ik heb ook al een maand geen update van het belgedrag op mijn app. Ik heb prepaid, maar heeft wel gewerkt.  Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hetzelfde resultaat: maand maart staat er niet op, wel de voorgaande maanden. Iemand nog een suggestie?🆒
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb ook al een maand geen update van het belgedrag op mijn app. Ik heb prepaid, maar heeft wel gewerkt.  Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hetzelfde resultaat: maand maart staat er niet op, wel de voorgaande maanden. Iemand nog een suggestie?🆒

Hoi Slotty,

Leuk dat je op het forum reageert, welkom :)

Ik vind het erg jammer om te zeggen, maar de app werkt nog niet voor onze prepaid klanten 😞 De app ondergaat nu een aantal ontwikkelingen voor Sim Only. De app voor prepaid wordt nu ontwikkeld. We weten nog niet precies wanneer deze klaar is. Om ontwikkelingen over de app te volgen, check dan dit topic.

Reageer