Waarom loopt mijn simyo app 4 dagen achter,heb hem al opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet hij staat nog steeds op 15 juli voor internetgebruik en op 17 juli voor telefoongesprekken.
Groet, Corrie
Bladzijde 1 / 1
Misschien heb je sindsdien niet meer gebeld of van internet gebruik gemaakt?
Niet gebeld maar wel internet gebruikt !
Er vindt alleen een update van de verbruiksgegevens plaats als er verbruik is geregistreerd, vandaar dat de gesprekkenteller schijnbaar achter loopt want je hebt recentelijk niet gebeld. Waarom de datateller op 15 juli is blijven steken kan ik niet verklaren. Kan het zijn dat je recente internetgebruik via WiFi ging? Dat wordt niet door Simyo geregistreerd want dat gaat buiten de Simyo simkaart om.
Hoi golfje54, welkom op het Simyo forum! 🙂
Zoals Scotsman aangeeft, werkt de App je verbruik pas bij op het moment dat er verbruik bij te werken valt 🙂 Als het goed is heb je ondertussen weer verbruik gehad en is de verbruiksmeter weer up-to-date.
@Scotsman: bedankt voor het juiste antwoord!
Zoals Scotsman aangeeft, werkt de App je verbruik pas bij op het moment dat er verbruik bij te werken valt 🙂 Als het goed is heb je ondertussen weer verbruik gehad en is de verbruiksmeter weer up-to-date.
@Scotsman: bedankt voor het juiste antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.