.

Beantwoord

Simyo app doet het ineens niet op iphone 4. Hoe kan dat?

  • 2 February 2016
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Sinds ik prepaidkaart van Simyo in bezit heb op nr 06******** heb ik de mijn Simyo app geïnstalleerd op mijn IPad en Iphone4 beiden van Apple . Sinds enige weken wil de app niet opstarten op mijn iPhone !!!!
Wat kan hier de reden van zijn en hoe kan ik dit herstellen. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet !!!
icon

Beste antwoord door Angela 2 February 2016, 16:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik kan de app niet meer gebruiken op mijn Iphone, wel op mijn Ipad, hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bagusbr8 & herm.haanen,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat jullie allebei de app niet meer kunnen gebruiken op jullie iPhone's.

Afgelopen week is de nieuwste update van onze app live gegaan. Helaas werkt deze versie op dit moment niet op een iPhone 4. We zijn ons bewust van het probleem en werken met man en macht om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Zodra dit gebeurt is, zal er een nieuwe update beschikbaar zijn. Sorry voor het ongemak!

Mochten jullie nog vragen hebben, laten jullie het dan weten?

Groetjes,
Angela
Svp mijn eerste bericht WISSEN !! Ik werd gewaarschuwd dat mijn 06 nummer kan worden gehackt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bagusbr8,

Maak je geen zorgen. Ik heb je bericht direct aangepast zodat jouw privégegevens niet online staan. Het kan zijn dat je het topic even opnieuw moet laden. Je zult zien dat jouw nummer hier niet meer staan.

Daarnaast kan een telefoonnummer niet zomaar gehackt worden. Daar hoef jij je absoluut geen zorgen om te maken. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer