.

Beantwoord

Simyo app Android Mei 2020, versie 3.34.0, Android versie 7 te oud?

  • 18 May 2020
  • 8 reacties
  • 447 Bekeken

Na de automatische update van mijn Moto G5 met Android 7 naar app versie 3.34.0 d.d. 11 mei 2020 (vlg. de app store)  meldt de app dat mijn ”Android versie te oud is, kan geen beveiligde verbinding maken”. Koop maar een nieuwe toestel.

In de Play Store staat overigens, dat Android 4.4 vereist is, en een automatische update zou toch niet moeten gebeuren als de Android versie niet compatibel is?

Ik begrijp wel dat ik met de browser kan inloggen.maar dat is niet mijn vraag. 

icon

Beste antwoord door Forriner 19 May 2020, 09:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Update: 18 uur later, de volgende ochtend,  werkt het.

Ik heb voor zover ik weet niets gedaan en toch werkt het nu. Zelfs de vingerafdruk scan om in te loggen werkt. Ik was zelfs vergeten de telefoon te rebooten om te kijken of dat zou helpen.

Misschien een Motorola eigenaardigheid. Dus beschouw ik het maar als opgelost.

Reputatie 7

@Forriner Bedankt voor het melden! Merkwaardig, maar fijn dat het is opgelost.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Forriner,

 

Wat gek dat je die melding kreeg. Jouw Androidversie wordt inderdaad ondersteund. Ik geef dit toch voor de zekerheid door aan onze ontwikkelaars maar nu lijkt het inderdaad aan je toestel gelegen te hebben. Dank je dat je de tijd hebt genomen om dit door te geven 😊

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Heb Android versie tien en bij mij geeft de app ook aan dat deze te oud zou zijn😏

HoiHoi @MarcelKlijnstra 

Heb je al geprobeerd: app verwijderen en opnieuw installeren? Vaak is dat de oplossing om fouten te verhelpen.

HoiHoi @MarcelKlijnstra 

Heb je al geprobeerd: app verwijderen en opnieuw installeren? Vaak is dat de oplossing om fouten te verhelpen.

👍Werkt inderdaad! Bedankt! 

Goed om te horen dat het gelukt is! 

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MarcelKlijnstra,

 

Fijn om te horen dat je er met de hulp van Friesian al direct uit gekomen bent! 

 

Bedankt voor je vlugge reactie Friesian! :grin:

 

Fijn weekend allemaal! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer