.

Vraag

Simyo App

  • 11 October 2012
  • 6 reacties
  • 400 Bekeken

Badge +1
kan ik op mijn mobiel ook kijken, wat mijn tegoed aan bel minuten is???
welke eventuele code moet ik hier voor gebruiken als die er is

6 reacties

Badge +2
Beste sphinx,

Helaas is dit niet mogelijk vanaf het toestel. Je kan wel indien je internet hebt op je toestel via de persoonlijke pagina bekijken hoeveel belminuten je nog over hebt. Wij zijn er mee bezig onze mobiele site te verbeteren zodat deze gebruiksvriendelijker is voor smartphones. De vernieuwde site zal waarschijnlijk eind dit jaar online staan.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Beste sphinx,

Helaas is dit niet mogelijk vanaf het toestel. Je kan wel indien je internet hebt op je toestel via de persoonlijke pagina bekijken hoeveel belminuten je nog over hebt. Wij zijn er mee bezig onze mobiele site te verbeteren zodat deze gebruiksvriendelijker is voor smartphones. De vernieuwde site zal waarschijnlijk eind dit jaar online staan.

Groetjes,

Arie

thx voor je antwoord Arie
wachten dus maar rustig af.
Reputatie 7
Badge +9
Offe....🆒


In de App Store bijvoorbeeld kun je 3 Apps vinden: 'Bundels' (uitgebreider en voor meerdere providers èn meerdere mobiele nummers bruikbaar) en 'SimyoBelstatus' (alleen voor Simyo) voor IOS. Verder is er ook de 'Sinopia' beltegoed App. Alle 3 Nederlandstalig. Gebruik de zoekfunctie even. Alle Apps geven direct inzicht op je telefoon in het aantal belminuten en MB's dat / die je verbruikt hebt / nog over hebt. Ze zijn zo actueel als de gegevens die je vindt op je persoonlijke 'Mijn Simyo' pagina. Ik weet niet of ze er alle 3 ook voor Android of een ander OS zijn. Even googlen dus. De Sinopia belapp is er in ieder geval ook voor Android.

http://lesslines.com/simyo (= SimyoBelstatus website)

Ze zijn handig omdat je direct toegang hebt tot je basale (belminuten / MB-verbruik / facturen) gegevens en je niet steeds daar voor in hoeft te loggen op de website in je 'Mijn Simyo'.
Reputatie 5
Badge +10
Tnx voor de input de leon. Top!
Reputatie 7
Badge +9
Tnx voor de input de leon. Top!


You're welcome Alex. Als nou veel mensen die apps gaan gebruiken, dan heb je een stuk minder verrassingen omtrent verbruik.
Daarbij nogmaals de tip: gebruik ook een app, zoals Data Manager die direct je data verbruik aangeeft.

Het staat hier overal te lezen. Dus laat mensen er vooral ook wat mee doen!

Laten we hopen dat i.i.g.  Sphinx dit leest. Joehoe, Sphinx waar ben je nou? Kom es uit je pyramide http://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC_howdy.gif
Badge +1
Tnx voor de input de leon. Top!


You're welcome Alex. Als nou veel mensen die apps gaan gebruiken, dan heb je een stuk minder verrassingen omtrent verbruik.
Daarbij nogmaals de tip: gebruik ook een app, zoals Data Manager die direct je data verbruik aangeeft.

Het staat hier overal te lezen. Dus laat mensen er vooral ook wat mee doen!

Laten we hopen dat i.i.g. Sphinx dit leest. Joehoe, Sphinx waar ben je nou? Kom es uit je pyramide http://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC_howdy.gif


heb het zeker gelezen......:-)
thxxxxx voor de tip, staat onder tussen al op mijn mobie
ps, en ik ben niet in mijn pyramide .:p

Reageer