.

Beantwoord

Simpeler schakelen tussen accounts, hoe kan dit?

  • 1 October 2023
  • 15 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties

Als beheerder kun je simpel switchen naar een sub-account. Maar als je daarna wilt switchen naar een andere sub-account, moet je eerst switchen naar het beheerder account. Zou dit niet direct kunnen?

icon

Beste antwoord door Seren 2 October 2023, 16:11

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7

@XTF Heb je het hier over de Mijn Simyo app? Daar moet je inderdaad eerst het betreffende account uitloggen om bij een andere gebruiker te kunnen inloggen.

Reputatie 3
Badge +1

Yep, de Mijn Simyo app.

Het gaat over gekoppelde accounts..

Reputatie 7

@XTF Oh, als ik de Mijn Simyo app open dan zie ik de gebruikers, in mijn geval 3, voor welke gebruiker ik apart moet inloggen om deze te kunnen zien en ook weer uitloggen om in te loggen bij een andere gebruiker.

Reputatie 3
Badge +1

Oh, ik kan gewoon ingelogd blijven en dan switchen tussen gebruikers.

Reputatie 7

@XTF Ik niet. Ik maak gebruik van iOS. Jij?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Als ik mij niet vergis zou je dit ook kunnen doen door de sub-accounts aan elkaar te koppelen als beheerders. De reden dat het nu namelijk niet lukt is omdat de sub-accounts geen '’toestemming'’ hebben om elkaars gegevens in te zien. Alleen de beheerder kan deze gegevens inzien. Laat je mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Seren

Reputatie 3
Badge +1

@XTF Ik niet. Ik maak gebruik van iOS. Jij?

Ik ook. Ligt er misschien aan of je wel of niet een pincode hebt ingesteld.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Als ik mij niet vergis zou je dit ook kunnen doen door de sub-accounts aan elkaar te koppelen als beheerders. De reden dat het nu namelijk niet lukt is omdat de sub-accounts geen '’toestemming'’ hebben om elkaars gegevens in te zien. Alleen de beheerder kan deze gegevens inzien.
 

 

 

Maar ik ben toch de beheerder?

Het is niet de bedoeling dat alle accounts de gegevens van alle andere accounts kunnen ‘zien’.

Reputatie 7

@XTF Ik niet. Ik maak gebruik van iOS. Jij?

Ik ook. Ligt er misschien aan of je wel of niet een pincode hebt ingesteld.

Ik heb wel een pincode ingesteld.

Reputatie 7
Badge +6

hé RicoK het lijkt er op als ik jouw verhaal zo lees dat je de  accounts die je wilt beheren  niet hebt gekoppeld. 
maar ze gewoon allemaal los in de app hebt gezet.

Reputatie 7

@Ron H Ik heb inderdaad niets ‘gekoppeld’. Ik heb in mijn Mijn Simyo app de nummers van mijn kinderen toegevoegd met het plusje. Zo zie ik hun resterende bundel direct en kan ik ze monitor indien nodig (wat gelukkig nooit nodig is geweest).

Reputatie 7
Badge +6

Maar ik ben toch de beheerder?

Het is niet de bedoeling dat alle accounts de gegevens van alle andere accounts kunnen ‘zien’.

 

Ja het klopt inderdaad dat jij de beheerder bent van de '’sub-accounts'’. Wanneer jij wisselt naar een sub-account kun je niet wisselen naar een andere sub-account omdat deze niet gekoppeld staan aan elkaar. Wat jij wilt doen is mogelijk op de manier die ik heb uitgelegd in mijn vorige reactie. En anders moet je dus inderdaad altijd wisselen naar het beheerder account voordat je naar de andere sub-accounts kunt wisselen. 

Reputatie 3
Badge +1

Maar ik ben toch de beheerder?

Het is niet de bedoeling dat alle accounts de gegevens van alle andere accounts kunnen ‘zien’.

 

Ja het klopt inderdaad dat jij de beheerder bent van de '’sub-accounts'’. Wanneer jij wisselt naar een sub-account kun je niet wisselen naar een andere sub-account omdat deze niet gekoppeld staan aan elkaar.

 

 

Dat is niet logisch.. 

Je kunt wel wisselen naar de ‘beheerder’ als sub-account terwijl dat dan ook niet zou moeten kunnen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Dat is niet logisch.. 

Je kunt wel wisselen naar de ‘beheerder’ als sub-account terwijl dat dan ook niet zou moeten kunnen.

 

Je kunt alleen wisselen naar de '’beheerder'’ als hier er een sub-account aan is gekoppeld. Daar geef je ten slotte toestemming voor. Als je inlogt met het account van de sub-account op Mijn Simyo kun je niet wisselen naar de '’beheerder'’ omdat hier geen toestemming voor is gegeven. Dit kun je zelf ook checken via Mijn Simyo. Misschien kun je deze pagina nog even doorlezen over het beheren van meerdere nummers in Mijn Simyo. Ben je hiermee geholpen? 

 

Reputatie 3
Badge +1

Als het in twee stappen kan, zou het ook gewoon in een stap moeten kunnen, maar dat zou te simpel zijn voor Simyo?

Reageer