Skip to main content
Beste Simyo,



Een aantal dagen geleden heb ik een prepaid simkaart besteld met nummerbehoud. Deze simkaart heb ik vandaag ontvangen. Nou wil ik eigenlijk van de bestelling afzien, omdat ik een een abonnement bij Simyo wil afsluiten (met nummerbehoud). Is het mogelijk om de ontvangen prepaid simkaart terug te sturen en gelijk (vandaag) een abonnement aan te vragen met nummerbehoud? (Mijn huidige abonnement bij KPN loop 16 maart aanstaande af.)



Ik hoor het graag.
Hoi eksner,



Welkom op het forum :)



Ik heb je vraag een aantal dagen geleden op Twitter beantwoord. Je gaf daar echter niet aan dat je van Prepaid wilde overstappen naar Sim Only. Had ik dat geweten, dan had ik je een ander advies gegeven.



Het is namelijk voor iedereen een stuk handiger als je de 'overstapknop' had gebruikt als je nummer was overgenomen door ons. Je aanvraag voor nummerbehoud was namelijk al goedgekeurd, dus je had op 16-03-2014 aan ons kunnen doorgeven dat je van Prepaid naar Sim only wilde overstappen. Nu heb ik je aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd en ik je hebt je simkaart zeker al teruggestuurd?



Je kunt nu wel gewoon een nieuwe bestelling plaatsen voor Sim Only en opnieuw een aanvraag doen voor nummerbehoud. Zou je in de toekomst je vraag over één kanaal willen stellen? Dan blijft het voor ons ook wat overzichtelijker.

Reageer