Hallo,
Ik heb net proberen een nieuwe simkaart aan te vragen maar heb toen per ongeluk de verkeerde optie geselecteerd. Nu is er 5 euro afgeschreven van mijn beltegoed. Ik heb de volgende stappen gevolgd: Instellingen - Simkaart - Nummerbehoud. De optie om een nieuwe simkaart aan te vragen kon ik echter niet vinden. Zouden jullie mij kunnen zeggen wat ik nu moet doen?
Groeten Ruud
Bladzijde 1 / 1
Omdat je al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, waarvoor EUR 5 is afgeschreven en je deze nog niet hebt geactiveerd is de mogelijkheid om weer een nieuwe kaart aan te vragen nog niet zichtbaar.
Hoi Ruud90,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb meteen je aansluiting even bekeken en ik zie dat je gewoon een vervangende simkaart hebt besteld zoals de bedoeling was. Deze is dus al onderweg! Zoals RicoK ook al aangaf, is de optie om een nieuwe simkaart te bestellen nu verdwenen op Mijn Simyo omdat je niet meerdere simkaarten tegelijk kunt bestellen.
Dankjewel voor de hulp RicoK!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb meteen je aansluiting even bekeken en ik zie dat je gewoon een vervangende simkaart hebt besteld zoals de bedoeling was. Deze is dus al onderweg! Zoals RicoK ook al aangaf, is de optie om een nieuwe simkaart te bestellen nu verdwenen op Mijn Simyo omdat je niet meerdere simkaarten tegelijk kunt bestellen.
Dankjewel voor de hulp RicoK!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.