.

Beantwoord

sim only 1 maand

  • 22 September 2013
  • 3 reacties
  • 573 Bekeken

ik heb gister een sim only 1 maand 100 min bellen en onbeperkt smsen voor 10 euro afgesloten maar nu staat er eind datum 30-09-13 hoe kan dit? 😮
icon

Beste antwoord door Ernst 23 September 2013, 12:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo rekent van de eerst tot de laatste van de maand. Als je abonnement halverwege begin is de eerste maand na ratio berekend. De eerste maand krijg jij dan dus 10/30ste van 100 minuten en 10/30ste van onbeperkt smsen. (33 minuten en nog steeds onbeperkt smsen...). Ook betaal je voor de eerste maand minder (ook 1/3de). De tweede maan is gewoon volledig en gaat op de 1ste van de volgende maand in.

De eerste factuur is overigens wel iets hoger, want je betaald dan de eerste en tweede maand op en aansluitkosten allemaal samen op één factuur.
Ik hoef geen aansluitkosten te betalen omdat ik overgestapt ben van prepaid naar sim only
Reputatie 5
Badge +11
Hoi barthoek13,

De datum die je ziet staan zul je zien bij 'mijn abonnement aanpassen' en dan op de button voor '1 maand'.
Daar staat dan 't/m 30-09-2013' en dit betekent dat je bundels gelden tot die datum en eventuele wijzigingen na die tijd ingaan.

En vanwege je overstap van prepaid naar abonnement betaal je inderdaad geen aansluitkosten en enkel (deels) de eerste maand abonnementskosten.

@Groentjuh, bedankt voor het meedenken 🙂 Je kon niet weten dat barthoek13 overgestapt was 😉

Reageer