Skip to main content
Per 4-6 stap ik over van Simyo prepaid naar een KPN abonnement. Ik wil graag mijn prepaid tegoed teruggestort krijgen
Als mede-klant weet ik dat:

Zodra je aansluiting beëindigd wordt, vervalt het overgebleven beltegoed. Wel kan je beltegoed naar andere Simyo prepaid aansluiting laten overstorten. Dit kost echter wel 5 euro. Deze kosten worden van het beltegoed afgetrokken. Simyo stort overgebleven beltegoed bij de beëindiging van de aansluiting niet terug. (Ik heb dat bij geen enkele prepaid provider gezien!)



Mocht het toch anders zijn, dan zal een Moderator dit morgen als antwoord posten.
Hi Alphonsus,



Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Jammer om te lezen dat je tijd op bij Simyo en op het forum van korte duur zijn omdat je in juni over gaat stappen.



Zoals Groentjuh al uitlegt vervalt je beltegoed zodra je overstapt naar een andere provider. Het is daarom aan te raden om je beltegoed dus zoveel mogelijk op te maken voordat je overstapt. Ook kunnen we je beltegoed overzetten op een ander Simyo Prepaid nummer, hiervoor rekenen we € 5,00 administratiekosten. Als je wilt dat ik je beltegoed overhevel, stuur me dan even een privéberichtje met het telefoonnummer waar je restant beltegoed heen moet. Een privéberichtje stuur je door met je muis op het plaatje naast mijn naam te gaan staan en te klikken op het evenlopje. Op onze website kun je dit ook teruglezen.



Laat je het weten als we nog wat voor je kunnen betekenen?



Bedankt Groentjuh!



Groetjes,

Thomas

Reageer