Skip to main content
Beste Simyo,



Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen, maar wanneer ik in 'Mijn gegevens' klik op 'Kies bank' is er alleen de keuze uit: ***LABEL@ISSUER_NAME***. Ik kan dus niet kiezen uit verschillende banken. Het ziet er een beetje onbetrouwbaar uit, vandaar dat ik niet verder heb geklikt.



Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!



Groet, Leonie
Hoi Leoniekue,



Wat vreemd dat je die melding ontvangt op het moment dat je je bankrekeningnummer wil wijzigen. Het is goed dat je niet verder hebt geklikt, want ik denk dat dit een melding was van de betalingssite Buckaroo. Ik zie dat het je gisteren alsnog is gelukt om je rekeningnummer te wijzigen. Ging dit toen wel meteen goed?



Ik hoor het graag van je, want deze melding hoor je niet te krijgen 🙂
Hoi Leoniekue,



Wat vreemd dat je die melding ontvangt op het moment dat je je bankrekeningnummer wil wijzigen. Het is goed dat je niet verder hebt geklikt, want ik denk dat dit een melding was van de betalingssite Buckaroo. Ik zie dat het je gisteren alsnog is gelukt om je rekeningnummer te wijzigen. Ging dit wel meteen goed of kreeg je ook een rare melding?



Ik hoor het graag van je, want deze melding hoor je niet te krijgen :)







Het is inderdaad even later wel gelukt! Zonder rare melding, ik kon meteen de juiste bank aanklikken. Bedankt!
Gelukkig maar 🙂 En namens Tiury; geen dank 😮
Dit probleem ondervond ik vandaag ook. Nu heb ik het net weer geprobeerd en de banken stonden er nu wel gewoon tussen. Toch is dit hinderlijk.



De code: ***LABEL@ISSUER_NAME*** is ervoor zodat de bank namen inbeeld komen, en als de code zelf inbeeld komt denk ik dat er toch iets niet helemaal in de php of de ideal goed staat. Ik hoop dat jullie hier toch naar gaan kijken, ondanks dat het niet elke keer inbeeld komt.
Hoi chisscupcake,



Het is inderdaad erg hinderlijk. Gelukkig komt het relatief weinig voor.

Op de plek waar je deze code tegenkomt linken we door naar iDeal. Helaas hebben we daar verder geen invloed op.

Reageer