.

Beantwoord

Rekeningnummer invoeren

  • 5 October 2013
  • 9 reacties
  • 1346 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo, ik wil een rekeningnummer invoeren. Het veld voor rekeningnummer is nu leeg. Als ik rekeningnummer wijzigen kies krijg ik een veld waar ik een activatiecode moet invoeren. Dat kan ik niet zolang er geen rekeningnummer bekend is. Kan iemand van de klantenservice zorgen dat dit wel mogelijk is? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 7 October 2013, 15:50

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hallo, ik wil een rekeningnummer invoeren. Het veld voor rekeningnummer is nu leeg. Als ik rekeningnummer wijzigen kies krijg ik een veld waar ik een activatiecode moet invoeren. Dat kan ik niet zolang er geen rekeningnummer bekend is. Kan iemand van de klantenservice zorgen dat dit wel mogelijk is? Alvast bedankt!

Hoi JeeEl,

Je hebt ooit in 2012 een keer je rekeningnummer willen wijzigen. Toen is er een activatiecode niet gebruikt. Die is nu verlopen. Ik laat de financiële afdeling deze code verwijderen, zodat jij wel je rekeningnummer kunt invoeren en een nieuwe activatiecode kunt ontvangen.
Laat je weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan nergens mijn nieuwe rekeningnummer invoeren.

Het blijkt dus een probleem waar meer gebruikers tegenaanlopen.
Badge +8
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan nergens mijn nieuwe rekeningnummer invoeren.

Het blijkt dus een probleem waar meer gebruikers tegenaanlopen.


Hoi CRISV,

Wanneer je je rekeningnummer wijzigt en dit niet afrondt, de activatiecode niet gebruikt, dan kun je hier tegenaan lopen. Er staat nu een verlopen activatiecode in het systeem. Die zal de financiële afdeling morgen voor je verwijderen. Dan kun je het opnieuw proberen.

Groetjes,
Charlene
Mijn rekeningnummer invoeren lukt me ook niet. Het veld voor rekeningnummer is nu leeg. Als ik rekeningnummer wijzigen kies krijg ik een veld waar ik een activatiecode moet invoeren. Dat kan ik niet zolang er geen rekeningnummer bekend is. Kan iemand van de klantenservice zorgen dat dit wel mogelijk is? Alvast bedankt!
Badge +8
Mijn rekeningnummer invoeren lukt me ook niet. Het veld voor rekeningnummer is nu leeg. Als ik rekeningnummer wijzigen kies, krijg ik een veld waar ik een activatiecode moet invoeren. Dat kan ik niet zolang er geen rekeningnummer bekend is. Kan iemand van de klantenservice zorgen dat dit wel mogelijk is? Alvast bedankt!

Hoi Ed56,

Je had in juli al een keer je rekeningnummer ingevoerd, maar dat nooit geactiveerd. Ik zie nu dat je dat op 20-11-2013 hebt gedaan. Klopt dat? Want dat is voor dit berichtje, denk ik.
Als dat nou niet zo is, laat het even weten, want dan zorg ik ervoor dat je het opnieuw in orde kunt maken.

Groetjes,
Charlene
Ik wilde mijn rekeningnummer veranderen, maar er is iets mis gegaan. In plaats van mijn nieuwe rekeningnummer in te voeren, heb ik mijn oude laten staan en verder geklikt. Nu moet ik wachten op de activatiecode en kan ik mijn rekeningnummer (in ieder geval tot die tijd) niet meer aanpassen. Hoe kan ik mijn rekeningnummer alsnog wijzigen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lisette92,

Ik zie inderdaad staan dat je hetzelfde rekeningnummer hebt doorgegeven. Kan gebeuren natuurlijk. Ik heb een aanpassing in het systeem gedaan waardoor je nu alsnog het juiste rekeningnummer kunt doorgeven. Je ontvangt dan opnieuw een activatiecode om dat rekeningnummer te bevestigen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik kan ook geen rekeningnummer invoeren. Ik heb ooit een activatiecode aangevraagd maar niet ingevoerd.
Badge +3
Hey Martin1981,

Ik zie inderdaad dat je een hele tijd terug een keer een activatiecode hebt ontvangen. Deze is inmiddels al een tijd verlopen. Daarom heb ik de huidige wijziging van je rekeningnummer stopgezet. Wanneer je nu opnieuw in Mijn Simyo je rekeningnummer wijzigt, dan ontvang je opnieuw een activatiecode. Succes met het wijzigen.

Reageer