.

Vraag

Rekeningnr wijzigen werkt geheel niet

  • 6 May 2012
  • 2 reacties
  • 608 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoi, rekeningnr wijzigen werkt geheel niet. Ik had er al een ticket voor ingediend, maar het werkt nog steeds niet.
Ik krijg alleen maar een bericht activeer je rekening?? En het gaat allemaal zo traag voordat je een antwoordt krijgt. 2 dagen???
Het bedrijf waar ik werk moet je binnen 1 uur de klant bellen bij een storing aan zijn tv.
wat nu?

2 reacties

Badge +2
Beste jjs,

Je kan je bankrekening nummer wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad Selfservice en het onderwerp Persoonlijke Gegevens vindt je de optie Wijzigen bankrekeningnummer. Hier wordt eenmalig gevraagd om de nieuwe bankgegevens. Als je deze hebt ingevoerd wordt er binnen 2 dagen een storting van € 0,01 op je rekening gedaan met als omschrijving een actievatiecode. Deze dien je in te voeren op je persoonlijke pagina op het nieuwe rekeningnummer te activeren. In jou geval was dit ooit aangevraagd in 2010 maar nooit ingevoerd. Ik heb bij deze alles gereset zodat je opnieuw de procedure kan doorlopen.

Groetjes,

Arie
Badge
Bedankt Arie,

perfect ik ga het direct proberen.



groeten

jjs

Reageer