Hoi, rekeningnr wijzigen werkt geheel niet. Ik had er al een ticket voor ingediend, maar het werkt nog steeds niet.
Ik krijg alleen maar een bericht activeer je rekening?? En het gaat allemaal zo traag voordat je een antwoordt krijgt. 2 dagen???
Het bedrijf waar ik werk moet je binnen 1 uur de klant bellen bij een storing aan zijn tv.
wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Beste jjs,
Je kan je bankrekening nummer wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad Selfservice en het onderwerp Persoonlijke Gegevens vindt je de optie Wijzigen bankrekeningnummer. Hier wordt eenmalig gevraagd om de nieuwe bankgegevens. Als je deze hebt ingevoerd wordt er binnen 2 dagen een storting van 0,01 op je rekening gedaan met als omschrijving een actievatiecode. Deze dien je in te voeren op je persoonlijke pagina op het nieuwe rekeningnummer te activeren. In jou geval was dit ooit aangevraagd in 2010 maar nooit ingevoerd. Ik heb bij deze alles gereset zodat je opnieuw de procedure kan doorlopen.
Groetjes,
Arie
Je kan je bankrekening nummer wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad Selfservice en het onderwerp Persoonlijke Gegevens vindt je de optie Wijzigen bankrekeningnummer. Hier wordt eenmalig gevraagd om de nieuwe bankgegevens. Als je deze hebt ingevoerd wordt er binnen 2 dagen een storting van 0,01 op je rekening gedaan met als omschrijving een actievatiecode. Deze dien je in te voeren op je persoonlijke pagina op het nieuwe rekeningnummer te activeren. In jou geval was dit ooit aangevraagd in 2010 maar nooit ingevoerd. Ik heb bij deze alles gereset zodat je opnieuw de procedure kan doorlopen.
Groetjes,
Arie
Bedankt Arie,
perfect ik ga het direct proberen.
groeten
jjs
perfect ik ga het direct proberen.
groeten
jjs
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.