.

Beantwoord

Rekeninghouder aanpassen

  • 22 June 2013
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Sinds mijn eerste mobieltje gebruik ik al Simyo prepaid met automatisch opwaarderen. (via creditcard)
Nu heb ik een smartphone aangeschaft en wil ik overstappen op SimOnly.

Volgens de instructies van Simyo heb ik de link in `Mijn Simyo` gebruikt, maar ik kan vervolgens niet mijn gegevens aanpassen.
Ik kan mijn rekeningnummer wel invullen, maar er blijft continu een blauw vakje zichtbaar naast `Rekeninghouder` waar staat `je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld`.
Dit terwijl mijn naam gewoon al ingevuld staat in dat vak, exact de zelfde naam zoals die bij Simyo bekent is. (en ook bij de betaalrekening)
Ik kan dus ook niet op de `Betaal` knop drukken.

Mis ik hier iets ?
icon

Beste antwoord door Charlene 24 June 2013, 12:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Sinds mijn eerste mobieltje gebruik ik al Simyo prepaid met automatisch opwaarderen. (via creditcard)
Nu heb ik een smartphone aangeschaft en wil ik overstappen op SimOnly.

Volgens de instructies van Simyo heb ik de link in `Mijn Simyo` gebruikt, maar ik kan vervolgens niet mijn gegevens aanpassen.
Ik kan mijn rekeningnummer wel invullen, maar er blijft continu een blauw vakje zichtbaar naast `Rekeninghouder` waar staat `je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld`.
Dit terwijl mijn naam gewoon al ingevuld staat in dat vak, exact de zelfde naam zoals die bij Simyo bekent is. (en ook bij de betaalrekening)
Ik kan dus ook niet op de `Betaal` knop drukken.

Mis ik hier iets ?


Hopi jbsim75,

Welkom op het forum :)

Je zou eens kunnen proberen of het systeem de tenaamstelling wel wil accepteren, als je de leestekens verwijdert. Dus geen punten of streepjes. Dat is iets wat we nog moeten rechtzetten in sommige versies van de website.

Ik hoor graag van je of die oplossing gewerkt heeft.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Heb het nu geprobeerd zonder punt en nu werkt het wel.

Bedankt !
Badge +8
Hallo Charlene,

Heb het nu geprobeerd zonder punt en nu werkt het wel.

Bedankt !


Hoi jbsim75,

Fijn dat het is gelukt. Dit wordt nog structureel opgelost, hoor. Maar gelukkig kon je nu vooruit 🙂.
Je activatiecode is vandaag verstuurd, dus je kunt je bankrekening activeren en dan verder gaan met de overstap.
Veel succes ermee 🆒

Groetjes,
Charlene

Reageer