Skip to main content

.

Ik begin mij steeds meer te ergeren aan de Mijn Simyo app: soms loopt de synchronisatie van mijn verbruik van belminuten en mb's hopeloos achter, gaan hier nog verbeteringen in aangebracht worden? Bij andere providers worden deze gegevens elk uur geüpdate of kan je zelfs zelf je verbruik updaten. Zijn hier al plannen voor? Zo niet: hier moet echt werk van gemaakt worden. Als consument wil je natuurlijk ten alle tijde op de hoogte zijn van het product dat je afneemt. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat jullie deze service voornemens zijn te gaan bieden.
Hoi Edwin Winter,

Wat leuk dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt:D Ik kan mij voorstellen dat je liever jouw verbruik real-time op Mijn Simyo wil zien. Echter heeft dit te maken met de wijze waarop wij gegevens binnen krijgen vanuit het netwerk. Daar gaat soms even over heen. En dat kunnen wij helaas niet aanpassen;)

De waarschuwing per sms, bij 50% en 100% van jouw internetverbruik, komen rechtstreeks vanuit het netwerk. Real-time. Dit geeft je op de juiste momenten al een goed inzicht. Ook lanceren wij binnenkort de nieuwe Mijn Simyo omgeving. We zijn aan het onderzoeken of wij het verbruik op een andere manier kunnen weergeven. Zodat jij een beter idee kan krijgen van de gegevens die verwerkt zijn. En de gegevens die je nog kunt verwachten. :D

Heb ik je vraag zo beantwoord?
@Ruud.

Je geeft aan dat het technisch niet mogelijk is om dat te doen.

Wordt door Simyo dan de gegevens op vaste tijdstippen opgevraagd?
Hoi maikel.martens, Nee, daar zijn geen vaste tijdstippen voor. De verbruiksinformatie wordt 'gepushed' vanuit het netwerk. Zonder regelmaat. Dat maakt het juist zo lastig;) Is het je zo duidelijk?

Reageer