Skip to main content

.

Hi allemaal! Ik krijg nu een HELE rare sms van Simyo wat me nog nooit eerder is overkomen, omdat alles altijd automatisch overgemaakt wordt. De sms gaat zo: 'Er is een e-mail verstuurd voor een openstaande factuur. Je 06-nummer is geblokkeerd. Betaal snel om te kunnen bellen en voorkom incassokosten. Groet, Simyo'. Het rare is: Op 'mijn simyo' staat dat het de 25ste automatisch afgeschreven gaat worden, dus ik snap niet waarom ik ineens geblokkeerd moet worden? Kan iemand me vertellen hoe dit op te lossen valt? Er is duidelijk sprake van een fout. Weet iemand of ik nou wel of niet zou kunnen bellen?
@fm1990



Ik zou even 1200 bellen vanaf je mobiel. Is in dit geval sneller en ook nog eens gratis.
Hi Fm1990,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat merkwaardig! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er geen sprake is van een blokkade. Je hebt netjes al je facturen betaald. Ik zie ook dat je contact hebt gehad met mijn collega, die je ook heeft gerustgesteld hierover. Dat is fijn 🙂 Deze sms kun je dus als onbetrouwbaar beschouwen.



Van welk nummer heb je dit bericht ontvangen?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer