.

Beantwoord

Problemen rekeningnummer wijzigen

  • 3 September 2012
  • 4 reacties
  • 536 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo,

Allereerst - net nieuw bij Simyo en tot nu toe erg te spreken, over zowel service als dekking etc, complimenten!

Ik loop alleen tegen het volgende probleem aan;  ik probeerde mijn rekeningnummer te wijzigen, dit lijkt helaas niet gelukt. Ik heb dit toch al een aantal weken geleden gedaan, maar heb nog steeds geen afschrijving met de activeringscode. Wanneer ik hierom probeer de procedure opnieuw te doorlopen stuurt Mijn Simyo mij direct naar de pagina waar ik die code in moet voeren - die ik dus niet heb. Ik heb niet het gevoel dat deze nog gaat komen, dus ik zit nu vast met afschrijvingen van een verkeerde rekening, wat voor mijn administratie erg lastig is.

Kan ik op een andere manier aan de code komen? of kan er iets gereset worden zodat ik de procedure wel opnieuw kan doorlopen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 10 September 2012, 11:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Is er iemand van Simyo die mij kan helpen? of kan vertellen waar ik anders moet zijn om dit op te lossen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Montego,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een activatiecode aangevraagd zodat je het rekeningnummer kan wijzigen. Er is 1 eurocent bijgeschreven op je nieuwe rekeningnummer. Je kunt de activatiecode terug vinden bij de 1 eurocent bijschrijving. Heb je wel op de nieuwe bankrekening gekeken?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie. Was ervan uitgegaan dat er 1 cent afgeschreven was, dus verkeerd gezocht.

De bijschrijving nu gevonden, probleem opgelost! Dank!

grt,

Luuk
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Montego,

Goed om te horen. Nu kan je de activatiecode invoeren op je persoonlijke pagina en activeer je de rekening.

Groetjes,

Alex

Reageer