Skip to main content
rond de 23 juni (weet datum niet exact) mijn abonemment omgezet van maandelijks naar een jaar, maar nu krijg ik op 1-7 een email dat mijn aanvraag voor internet bundel 1500 per direct ingaat (ik had deze al, maar ben dus alleen van maandelijks naar 1 jaar gegaan) en vandaag, 2-7 krijg ik weer een email dat mijn internet bundel is beindigd zonder dat ik iets veranderd heb.



Ook als ik nu inlog op mijn simyo, staat dat ik nog steeds een maandelijks abonement heb terwijl ik dat dus eind juni aangepast heb, en ook daarvoor een bevestigings mail heb gekregen.



Beetje vreemd allemaal, gaat alles nog goed bij jullie??
rond de 23 juni (weet datum niet exact) mijn abonemment omgezet van maandelijks naar een jaar, maar nu krijg ik op 1-7 een email dat mijn aanvraag voor internet bundel 1500 per direct ingaat (ik had deze al, maar ben dus alleen van maandelijks naar 1 jaar gegaan) en vandaag, 2-7 krijg ik weer een email dat mijn internet bundel is beindigd zonder dat ik iets veranderd heb.



Ook als ik nu inlog op mijn simyo, staat dat ik nog steeds een maandelijks abonement heb terwijl ik dat dus eind juni aangepast heb, en ook daarvoor een bevestigings mail heb gekregen.



Beetje vreemd allemaal, gaat alles nog goed bij jullie??




Hoi Dirkkoef10,



Ik heb het even voor je nagekeken. De email dat je bundel inging, ging over de jaarlijkse internetbundel. De email dat je bundel beëindigd is, ging over de maandelijkse internetbundel. Die berichten worden automatisch verstuurd. Ik snap dat dit verwarrend kan overkomen.

Vanaf 1 juli heb jij een jaarcontract met Simyo 100 en een Internetbundel 1500. Dat is goed doorgekomen. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet goed wordt weergegeven. Dat zal ik hier aangeven bij de mensen van de website.

Mocht het mogelijk zijn, dan wil ik je vragen om een print screen te sturen van wat jij ziet staan. Dit mag naar het emailadres: semail]klantenservice@simyo.nl[/email]



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer