Skip to main content
Goeiedag,



Ik heb in 2012 een activatie code gekregen via mijn rekeningnummer maar daar nooit gebruik van gemaakt.

In de medeling stond trouwens helemaal geen code, toch niet zoals dat nu wordt aangegeven op de site.



Nu wil ik opnieuw proberen. Ik wil namelijk upgraden naar sym only.

Maaaaaar ... ik krijg wel degelijk de optie op mijn symio om deze te activeren. Als ik daarop klikt, wordt er metteen gevraag naar de activatiecode.



Ik heb méér dan een week geleden de klantenservice gebeld om dit uit te leggen. De mevrouw vertelde me dat ik opnieuw 1 euro zou worden afgehouden maar dat is helaas niet gebeurd.



Wellicht staat er in het systeem nog in dat ik reeds een activatiecode heb, een hele oude, en kan het systeem daar niet goed mee overweg, een bug?
Hoi gobbledygoook,



Welkom op het forum! :)



Ai, dat is vervelend dat dit verhindert dat je kan overstappen naar een Sim Only.

Ik heb even in je gegevens gekeken en zie dat inderdaad de eerdere activatiecode er nog in staat, die heb ik zojuist voor je eruit gehaald.

Wanneer je nu inlogt op Mijn Simyo zal je onder het tabblad 'Mijn gegevens' je rekeningnummer nogmaals kunnen invoeren en vervolgens zal er met enkele werkdagen een €0,01 worden bijgeschreven met een nieuwe activatiecode.



Hoor graag van je of het gelukt is! 🙂

Reageer