Skip to main content
Ik wil mijn databundel omlaag aanpassen maar als ik dat doe verlengd hij mijn belabonnement gelijk weer met een jaar. Ik wil dit niet, ik wil alleen mijn databundel weer terug naar 200 Mb. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Bellen?
Hoi Waterad,



Als het goed is kun je via "Mijn Simyo" de optie "200MB" aanvinken. Het klopt inderdaad dat dan automatisch de optie "Jaarabonnement" aangevinkt staat. 

Dit heeft niets te maken met het automatisch verlengen van je bundel, je kunt gewoon klikken op "Wijzig mijn abonnement". 



Groetjes,

Mike
Ik wil mijn databundel omlaag aanpassen maar als ik dat doe verlengd hij mijn belabonnement gelijk weer met een jaar. Ik wil dit niet, ik wil alleen mijn databundel weer terug naar 200 Mb. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Bellen?



Hoi waterad,



Jouw jaarcontract loopt inderdaad vandaag af. Vanaf morgen kun je dus maandelijks opzeggen, maar houd je voor de belbundel de jaarprijs, tot je hem wijzigt. Vandaar dat er jaarcontract bolletje gekleurd blijft en niet het maandelijks bolletje, zoals mmatheeuwsen al aangeeft. Maar zolang je geen contract hoeft te bevestigen op Mijn Simyo, verleng je niks. Let daar dus een beetje voor op.



Laat je weten of het gelukt is?



Groetjes,

Charlene

Reageer