Skip to main content
Goedenavond,



Mijn instellingen in mijn simyo stonden niet goed.

Ik wilde overstappen van prepaid naar sim only, dus ik ging naar my selfservice =>overstappen naar sim only

Daar kwam de melding nummerbehoud is nog niet afgerond.

Vervolgens ging ik bij selfservices naar nummerbehoud, daar stond dat er al eerder een verzoek tot nummerbehoud is gedaan, neem contact op met simyo. (ben ooit 7 jaar geleden overgestapt naar simyo van Ben met nummerbehoud)



Dat heb ik aan simyo gemeld vorige week en is nu na een week gelukkig geregeld.



Nu krijg ik echter als ik klik op overstappen naar sim only in selfservice de volgende melding:

U moet uw bankrekeningnummer nog bevestigen.

Dit vind ik raar want er wordt al jaren automatisch afgeschreven van dezelfde rekening, ik ben al heel lang klant en heb ook al een jaar een internetbundel via prepaid welke ook automatisch wordt afgeschreven.

Ik wil graag dat simyo nog een keer 0,01 cent stort zodat ik een activatiecode kan krijgen.

Het enige wat ik nu kan doen is een activatiecode invoeren welke ik niet heb en ik kan ook niet vragen om een nieuwe (ja via dit forum?).

Wordt er onderhand een beetje moe van, daarom toch maar even via dit forum.

Hoop dat ik geholpen kan worden, want ben opzich wel tevreden over simyo afgezien van dit. Wil opzich niet overstappen naar andere provider als dit gewoon werkt.
Hoi Maartenvanderblonk,



Welkom op het forum!

Ik heb het in het systeem bekeken en ik zag dat er nog een oude activatiecode actief was in het systeem.

Ik heb deze voor je verwijderd. Wanneer je rekeningnummer gaat wijzigen zal Simyo een storting doen van 1 eurocent op je rekening.

Met de activatiecode die in de omschrijving staat vermeld kan je je rekeningnummer activeren en het proces voltooien.
Geweldig geregeld!

Ik heb kunnen bestellen en binnen 2 werkdagen heb ik ook sim only.

Super bedankt
Hey maartenvanderblonk,



Goed om te horen dat alles goed is gekomen. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer