Skip to main content
Hallo,



Een vriendin van mij kan niet meer inloggen op mijn Simyo,

Ze had een tijdje een tijdelijk nummer waarmee ze zonder problemen 

kon inloggen. Maar sinds ze een nieuw vast nummer heeft werkt dit niet meer.



Ze heeft al geprobeerd haar wachtwoord te veranderen maar dit lukt  ook niet.

Als ze dit probeerd te doen geeft het systeem aan dat haar nummer of email adres

niet goed is. Ze heeft dit geprobberd met beide nummers maar het lukt niet.

Graag zou ik hier een oplossing voor willen kunnen julie mij helpen?



Mvg Niels S
Hoi Niels S,



welkom op het forum :)

Wat lief van je dat je dit voor die vriendin komt vragen. Als haar nummer overgezet is, kan ze inloggen met haar eigen behouden nummer, en het wachtwoord wat ze al had. Nu ze het wachtwoord gewijzigd heeft, moet ze het laatst gekregen wachtwoord gebruiken.

Als ik even mee moet kijken, kun je dan een privébericht sturen met haar 06nummer, postcode en huisnummer? Want omdat jij nu bent ingelogd met jouw gegevens kan ik dat niet inzien.



Ik hoor het van je, of het hiermee lukt, of dat jullie meer hulp nodig hebben :)



Groetjes, Charlene
Hoi



Ik heb ook een vraag. Ik heb voor mijn vriend een simyo abbonement aangevraagd.

Nu wil ik zijn simkaart activeren, maar ben het tijdelijke nummer kwijt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik die kan achterhalen?

😞
Hoi marliesjuh,



Welkom op het forum :)

Dat is vervelend, als je de welkomstmail niet meer hebt. Daar stond het tijdelijke nummer in.

Als je mij een privébericht kunt sturen met de postcode, het huisnummer, de geboortedatum, het emailadres en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer bij de aansluiting bekend, dan kan ik jullie het tijdelijke 06nummer sturen. Een beetje veel gegevens, maar dat is ter verificatie.

Stuur je me het berichtje?



Groetjes,

Charlene

Reageer